Blog În fiecare zi, alese şi culese... Promoţionalele pentru Crăciun. 3 aspecte importante

Promoţionalele pentru Crăciun. 3 aspecte importante

Te gândeşti cum să-ţi mai impresionezi clienţii, angajaţii sau chiar partenerii de afaceri? Poate îţi doreşti să duci o mică campanie anul următor, cu rolul de a ajusta performanţa financiară a businessului pe care îl deţii, şi vrei ca oamenii să te ţină minte încă de pe acum. Trebuie să-ţi spunem în acest caz că niciun alt moment nu e mai potrivit pentru a-ţi atinge obiectivele ca această perioadă a pre-sărbătorilor de iarnă şi sfârşit de an. E momentul să fii generos şi să oferi celorlalţi cadouri pe care nu le vor uita prea uşor.

Anul trecut, o sală de fitness din Statele Unite lansase încă din octombrie o mică campanie de iarnă pentru promovarea serviciilor sale, oferind gratuit membrilor câte un sac sport de umăr şi o sticlă de apă reutilizabilă. Promoţionalele nu doar că au fost o încântare pentru clienţi, dar au şi atras foarte mulţi membri noi, astfel că, la început de 2014, lista cu membri a micii afaceri arăta chiar foarte bine.

Ca atare, nu e niciodată prea devreme pentru a începe să te gândeşti la metode de marketare în perioada de iarnă. Iar dacă vrei să ştii care sunt cele mai potrivite obiecte promoţionale pe care le poţi oferi cu acest prilej, încearcă să ţii cont de cele de mai jos:

Oferă promoţionale actualizate. Dacă încă mai deţii în depozit obiecte personalizate de anul trecut, îţi spunem că acestea nu vor face o impresie prea bună. În cazul în care nu ai o listă exactă cu numele tuturor cărora le-ai oferit promoţionale în trecut, rişti să oferi acelaşi lucru aceleiaşi persoane, iar aceasta e o încurcătura pe care nu ţi-o poţi permite când vine vorba de clienţii tăi, dar mai ales de parteneri.

Calitatea înaintea cantităţii. Dacă tot ce îţi permite bugetul promoţionalelor sunt pixurile şi cănile personalizate, atunci oferă-le pe cele mai bune. Nu fă niciun rabat de la calitate pentru a oferi articole în stânga şi în dreapta, dar lipsite de valoare. Sunt clienţi care păstrează de ani de zile căni preferate sau articole de scris care funcţionează.

Alege obiectele promoţionale corespunzătoare. Articolele promoţionale sport sunt cele mai potrivite pentru săli de fitness sau evenimente sportive, dar nu şi pentru a promova, să spunem, o companie de retail de electronice.

A oferi articole promoţionale gratuite, mai ales în preajma sărbătorilor, e o metodă deosebită de a mulţumi tuturor celor care contribuie la succesul afacerii tale, dar e la fel de important ca acestea să fie relevante pentru domeniul business-ului şi pentru cei ce le primesc.

În articolul următor îţi vom spune care sunt cele mai îndrăgite promoţionale în funcţie de cine sunt cei la care ajung acestea: clienţi, angajaţi sau parteneri/colaboratori de afaceri.

The next big thing sau cărţile de vizită cu tehnologie NFC

Articolul Anterior

Ce să alegi când eşti în dubiu. Idei pentru promoţionalele de sărbători

Articolul Urmator