Blog Diverse Printul în era digitală

Printul în era digitală

Fără a fi nevoie de o matriță, tiparul digital are avantajul de a reduce masiv timpul de execuție al oricăriei imprimări și personalizări promoționale. Seriile mari de imprimare pot fi ușor înlocuite cu numărul exact de materiale promoționale de care o companie medie și mică are nevoie în campaniile promoționale pe care le desfășoară, fără a fi nevoie de cheltuieli imense din sumele alocate bugetului de marketing. Deși tiparul clasic este renumit prin calitatea mult mai bună a printului, metodele de personalizare digitală sunt accesibile tuturor companiilor ce își construiesc campanii promoționale spontane. Serviciile de imprimare și finsare digitală oferă, pe lângă beneficiile rapidității execuției și ale costului redus, o multitudine de combinații de personalizare pentru ca instrumentul promoțional pe care se axează campania să fie exact așa cum îți dorești.

Pe lângă personalizarea ieftină, rapidă și eficientă la o calitate bună, serviciile de print și finisare digitală oferă posibilitatea de a crea produse promoționale de la zero. Unele dintre cele mai bune exemple sunt mărțișoarele realizate la Agrafa Print. Pentru producția lor, folosim diverse materiale: plastic, cauciuc, lemn, metal, pe care le tăiem și decupăm în diverse forme cu ajutorul cutterului digital. Pe unele le personalizăm cu un mesaj tipărit digital, iar pe altele le gravăm cu diferite forme sau mesaje. Totul se realizează rapid, iar produsele pot fi personalizate exact cum îți dorești.

Diferențe de culori

Articolul Anterior

Curiozități despre print

Articolul Urmator