Blog Sfaturi Evenimente de business pe final de an

Evenimente de business pe final de an

Pentru orice companie sfârșitul  anului este unul dintre cele mai importante momente. Pe lângă trecerea în revistă a plusurilor și a minusurilor din anul respectiv, companiile își pregătesc  planul de business pentru următorul an prin dezvoltarea noilor strategii și prin stabilirea noilor obiective.

Întâlnirea anuală a partenerilor, întâlnirea managerilor, petrecerea companiei pentru angajați și decernarea premiilor anuale sunt doar câteva dintre tipurile de activități care ajută o companie. Aceste evenimente ajută la menținerea și continuarea bunelor relații profesionale dintre companie și parteneri sau dintre companie și angajați.

Iată câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont în organizarea acestui tip de evenimente:

  • Calendarele marchează cel mai bine evenimentele de final de an. Crăciunul, finalul anului, dar și concediile sunt evenimente trecătoare, însă calendarele mizează pe viitor;
  • Personalizează obiecte atât cu logo-ul companiei, cât și cu datele de contact. Un număr de telefon permanent vizibil, poate face minuni pentru afacerea ta;
  •  Nu folosi niciodată un singur obiect, dacă acesta poate fi grupat cu unul pereche.  Când oferi o agendă, oferă și un pix, ambele personalizate;
  •  Nu folosi același obiect promoțional pentru toate tipurile de evenimente sau întâlniri. Fiecare eveniment are obiectivul lui, tematica și atmosfera specifică. Doar la Agrafa avem sute de opțiuni obiecte promoționale;
  • Încearcă să identifici profilul partenerilor tăi și să oferi obiecte promoționale care să le aducă aminte tuturor de evenimentul respectiv;
  • Pentru managerii companiilor încearcă să oferi obiecte promoționale simbolice, cu o discreție și atenție deosebită acordată efortului de promovare;
  • Oferă un obiect promoțional participanților care să puncteze pe conexiunea dintre ei. O insignă, o banderolă oferită tuturor participanților crează o conexiune între aceștia și oferă pretextul deschiderii de discuții;
  • Oferă performerilor cadouri consistente însă nu uita să marchezi discret însemnul companiei.

Branding, marketing și obiecte promoționale

Articolul Anterior

Felicitările de sărbători corporate

Articolul Urmator