Blog Sfaturi Cum alegem cea mai eficientă metodă de personalizare pentru produsul promoțional, ținând cont de raportul calitate – preț

Cum alegem cea mai eficientă metodă de personalizare pentru produsul promoțional, ținând cont de raportul calitate – preț

Întodeauna cea mai potrivită metodă de personalizare se alege în funcție de produs, de cerințele tehnice și de cantitatea de produse de care ai nevoie, evident, pentru a obține cel mai bun raport calitate-preț.

Furnizorii au tendința să recomande soluțiile tehnice pe care ei le au disponibile in house, ca fiind cele mai potrivite pentru lucrarea ta, însa, cel mai bine este să te informezi înainte de a lansa o comandă. Să afli prin ce metodă sau tehnologie poți realiza și personaliza produsul dorit, la cantitatea dorită, după care să selectezi furnizorul cel mai bun pe segmentul respectiv.

Diferențele de preț între doi sau mai mulți furnizori, vin nu numai din adaosul comercial practicat de fiecare companie, ci din diferențele de costuri pe care le are fiecare producător pentru a realiza comanda ta.

Să luăm un exemplu simplu: ai de realizat o comandă de 20 de tricouri imprimate bicolor numai pe o față. Dacă vei merge către un funizor care face serigrafie, este posibil să nu refuze cererea ta, chiar dacă cea mai potrivită metodă pentru a realiza o comandă mică de tricouri imprimate este printul digital (DTG – Direct To Garment) sau transferul termic. În acest caz, costul comenzii va fi, cu siguranță, mai mare. Serigrafia are costuri fixe de realizare a matrițelor (filmelor și sitelor serigrafice), cost care nu se amortizează la o comandă de doar 20 de bucăți.

Agrafa Print a investit și investește în continuare, pentru a dispune de toate tehnologiile de imprimare și pentru ca tu să poți alege cea mai eficientă metodă de personalizare ținând cont de raportul calitate-preț.

Mihai Baciu
CEO, Agrafa Print

Agrafix, roboțelul care te ajută în orice situație

Articolul Anterior

Ce trebuie să verifici înainte de a trimite o comandă cu un fișier grafic realizat de tine

Articolul Urmator