Blog Sfaturi Care sunt promoționalele potrivite campaniei tale?

Care sunt promoționalele potrivite campaniei tale?

Noi spunem că, atunci când vrei să îți faci materialele promoționale pentru firmă, trebuie să vii la un specialist. O să râdeți… („specialist” – sună exagerat?!) și, probabil, o să vă întrebați de ce. Pentru că e ca și cum ați spune „mă duc la doctor”. Nu, nu mergeți la doctor. Dar, ca în orice domeniu, sunt elemente specifice, pe care nu le cunoașteți dacă aveți o altă pregătire profesională. Așadar, e bine să consultați un specialist cu privire la ce produse trebuie să achiziționati și care este procedeul de personalizare care se pretează cel mai bine pe acestea.

Să luăm un caz concret. De câte ori n-ai primit un pix de plastic sau din metal și nu mai știi de unde l-ai primit pentru că imprimeul s-a șters imediat? Noi vrem ca printul de pe pixurile de metal, pe care le comanzi pentru o campanie, să nu se șteargă nici după mai multe utilizări, așa că vă vom recomanda cerneală specială pentru metal, chiar dacă aceasta are un cost mai mare.

Dacă te gândești la o campanie axată pe tricouri promoționale, îți vom recomanda personalizarea prin serigrafie. Dacă fiecare tricou are o altă grafică, vom recomanda transfer termic sau print UV direct pe tricou. Este necesar să ne oferi cât mai multe detalii cu privire la modul în care vrei să personalizezi și să utilizezi obiectele promoționale în campanii căci, pentru noi, este esențial ca mesajul tău să fie cât mai vizibil și să dureze cât mai mult.

Există o varietate de metode și materiale specifice industriei: tampografie, serigrafie, transfer termic, transfer serigrafic, print UV pe textile, print UV pe materiale solide, filme, site, cerneală bicomponentă, cerneală specială pentru produse din silicon etc. Împreună vom alege cea mai bună soluție pentru materialele tale promoționale.

Important, în relația client – furnizor, este ca rapotul calitate – preț să fie unul onest. Credem că o colaborare bună și lungă cu clienții se bazează foarte mult pe implicarea noastră, pe sfaturile pe care vi le oferim, pe sprijinul pe care vi-l acordăm și pe încrederea pe care o primim înapoi, când produsul finit aduce un zâmbet de satisfacție.

Cristina Aly
Corporate Account Manager

Ce trebuie să verifici înainte de a trimite o comandă cu un fișier grafic realizat de tine

Articolul Anterior

Cum alegi obiectele promoționale în campanii?

Articolul Urmator