Blog În fiecare zi, alese şi culese... 5 cele mai relevante aspecte ale eficienţei produselor de promovare. Partea a V-a

5 cele mai relevante aspecte ale eficienţei produselor de promovare. Partea a V-a

Promovare pe termen lung cu produse promoţionale

Anul trecut, pe la începutul verii, o companie din America punea la bătaie, în cadrul unui concurs, produse promoţionale gratuite în valoare de $500. Era un concurs deschis tuturor expozanţilor care urmau să participe la Wizard World Chicago Comic Con din 2014. Compania se numeşte Quality Logo Products şi activează în domeniul realizării produselor promoţionale.

Promoţionalele urmau să fie oferite publicaţiilor independente de reviste comice, câştigătoare în cadrul concursului. Ce trebuiau să facă acestea pentru a câştiga era doar să povestească companiei cum ar fi utilizat produsele gratuite. Cu cât mai creative ideile de utilizare, cu atât mai multe şanse de câştig aveau publicaţiile.

Sun Bros. Studios şi Unshaven Comics sunt două tipărituri independente care au câştigat promoţionalele gratuite. În video-ul de mai jos, Wesley şi Brad Sun de la Sun Bros. Studio şi oamenii din spatele Unshaven Comics vorbesc despre motivele pentru care au intrat în concurs, despre modul în care au folosit ei produsele promoţionale şi ce promoţionale au ales.

Iată cum două publicaţii independente de reviste comice au reuşit să atragă şi mai multi fani cu produse promoţionale inventive. Dar dincolo de acest aspect, iată că au reuşit să ofere fanilor obiecte personalizate pe care aceştia să le păstreze mult timp.

Când în joc intră produse promoţionale originale, atunci şi promovarea brandului este asigurată pe o perioadă lungă de timp. Aceasta deoarece originalitatea prinde. Iar în cazul promoţionalelor, vorbim de o modalitate de promovare aproape unică care poate aduce brandul în atenţia unor audienţe noi pentru perioade de timp nelimitate.

Persoana care primeşte un obiect promoţional poate că nu sesizează imediat şi în mod conştient ce sau pe cine promovează obiectul, însă mintea preia întotdeauna mesajele din jurul nostru. Iar uneori se întâmplă să ne amintim ulterior un mesaj, poate în cele mai potrivite circumstanţe.

Wesley Sun spunea în video-ul de mai sus că promoţionalele au fost bine primite, atât de către copii cât şi de către părinţi. Probabil aceştia îşi vor aminti cu plăcere de Sun Bros. Studio la următorul eveniment. Tot la fel cum fanii Unshaver Comics care au primit din partea acestora acea fantastic magic answer ball la care fac ei referire în video, vor dori cu atât mai mult să viziteze standurile publicaţiei şi, cine ştie, poate chiar în cadrul ediţiei Wizard World Chicago Comic Con de anul acesta.

Paragraph

Promovare pe termen lung cu produse promoţionale

5 cele mai relevante aspecte ale eficienţei produselor de promovare. Partea a IV-a

Articolul Anterior

Culorile prind viaţă. Despre un alt fel de opere de artă sau, mai bine spus, despre paper marbling

Articolul Urmator