Scopul unei campanii de marketing este întotdeauna acela de a atrage clienţi noi, de a genera profituri noi sau de a recâştiga din clienţii anteriori.
Pentru ca oricare dintre acestea să se întâmple, trebuie avuţi în vedere factorii decizionali de care un potenţial client ţine cont atunci când se gândeşte să facă o nouă investiţie.

Dincolo de aspectele tehnice care vizează beneficiile produsului, clientul va fi mai determinat să cumpere de la un producător în care are încredere, de care îşi aminteşte şi pe care îl apreciază.
Materialele şi obiectele promoţionale sunt arma de care marketerii se folosesc cel mai adesea pentru a sensibiliza publicul şi a influenţa într-un mod pozitiv puterea de cumpărare a acestuia.
Iată mai jos cele mai eficiente şi accesibile obiecte promoţionale care pot face dintr-o campanie de marketing un adevărat succes:
Instrumente de scris

Pixurile, stilourile, creioanele şi markerele personalizate pot face cunoscută publicului larg o afacere aflată la început de drum.
Oferind aceste obiecte promoţionale clienţilor şi potenţialilor clienţi, vei câştiga aprecierea acestora, iar afacerea va deveni din ce în ce mai cunoscută.
Pixurile se împrumută cel mai adesea şi sunt şi utile clienţilor şi accesibile într-o campanie de marketing.
Căni de cafea

Toată lumea savurează cu plăcere cafeaua de dimineață sau ceaiul de la ora 5.
A dezvolta din aceste obiceiuri o tehnică de marketing e lucru simplu când oferi clienţilor posibilitatea de a preţui momentul lor cu gândul la tine.
Iar pentru a fi sigur că acoperi plăcerile tuturor, poţi oferi şi pahare sau termosuri personalizate.
Stick-uri USB
Oferă clienţilor un motiv să-şi amintească de tine.
Este binecunoscut efectul pe care un obiect promoţional care este şi util îl are asupra acestora.
Personalizează stick-urile USB cu logo-ul afacerii sau un simbol reprezentativ pentru a obţine astfel promovare pe termen lung.