Printare date variabile & Direct mailing / Înseriere / Printare date variabile & direct mailing cu rată de răspuns ridicată

  • Instrument eficient de marketing cu rată de răspuns ridicată
  • Comunicare personală cu fiecare partener
  • Accesul și procesarea unor baze de date complexe (text și ilustrații incluse)
  • Servicii personalizate de ambalare și de expediere prin poștă sau prin curierat
Tipărirea datelor variabile este cea mai eficientă soluție pentru îmbunătățirea și pentru măsurarea rezultatelor campaniilor de direct mailing deoarece oferă posibilitatea adresării directe, personalizate către publicul țintă, crescând semnificativ rata de răspuns și ținând costurile de producție la un nivel scăzut. 
Avantajul tiparului digital este evident deoarece el permite tipărirea la aceleași costuri per exemplar, chiar dacă grafica se schimbă de la un exemplar la altul. 
Tipărirea datelor variabile se poate folosi cu succes pentru: scrisori personalizate, cărți de vizită, ecusoane și legitimații, invitații și felicitări nominale, carduri de membru sau de fidelizare, formulare tipizate sau tranzacționale, cataloage de produse, înseriere, bilete, flyere sau pliante promoționale, chestionare etc.
 
Cum ne facem treaba: 
Agrafa Print înțelege perfect beneficiile și potențialul pe care tipărirea datelor variabile le oferă partenerilor noștri, de aceea suntem pregătiți pentru a gestiona proiecte de direct mailing, indiferent de tipul produsului sau suportul de imprimare ales. Și, mai mult decât atât, oferim servicii de ambalare și expediere personalizată prin poștă sau curier.
Informațiile variabile sunt extrase dintr-o bază de date. Ele pot fi texte, imagini, elemente grafice etc., care sunt formatate și configurate după preferințele tale (font, culoare, dimensiuni etc.), posibilitățile de personalizare fiind practic nelimitate. 
Mesajele finale sunt adaptate în urma unor teste de piață pe un eșantion reprezentativ din publicul țintă și apoi trimise către întreaga listă de adrese.
Adresele pot fi printate direct pe plic, fiind eliminate astfel costurile de imprimare și lipire ale etichetelor.
 
Pentru o ofertă de preț te rugăm să folosești formularul pentru cerere de ofertă sau să ne contactezi prin telefon sau e-mail. 
Înserierea, ca procedeu tehnologic, presupune personalizarea fiecărui produs (etichetă, talon, formular) cu un număr distinct, pentru a asigura unicitatea și securitatea produselor tale. Prin înserierea produselor se poate obține controlul distribuției unui astfel de imprimat.
Înserierea se utilizează cu scopul de a ușura indentificarea ulterioară în cazul campaniilor promoționale combinând înserierea produsului cu aplicarea de vopsele răzuibile

 

Inspirație Agrafa Print

vezi toate inspirațiile