object(DateTime)#669 (3) { ["date"]=> string(26) "2017-11-19 23:18:29.000000" ["timezone_type"]=> int(3) ["timezone"]=> string(16) "Europe/Bucharest" }

Suntem o companie de producție publicitară cu experiență, permanent conectată la evoluția pieței, prima opțiune a clienților prin: 

  • Oferirea de soluții complete și rapide
  • Simplitatea colaborării
  • Creativitatea / inovația echipei
  • Pasiunea pentru lucrul bine făcut
Experienţă

Istoric Agrafa PrintPovestea mărcii Agrafa Print își are începutul în 1997 când doi tineri entuziaști au înființat compania Speed Promotion al cărei obiect de activitate erau grafica și producția publicitară. Rapiditatea cu care mica echipă crea și realiza proiectele alocate a dus într-un timp scurt la transformarea acesteia într-o agenție de publicitate full-service. Astfel, serviciile de creație și producție publicitară s-au extins, noi produse au fost adăugate în portofoliu, iar echipa s-a mărit considerabil. Din mica afacere de la început compania a devenit un business solid care și-a păstrat ambiția și implicarea inițială, adăugând profesionalismul dobândit pe parcurs.

Cu un portofoliu semnificativ și cu o experiență relevantă în zona tipăriturilor de orice natură, în 2004 compania avea să treacă prin mici modificări de structură. Datorită numărului mare de comenzi din sfera printurilor digitale, s-a înfiripat ideea de a se crea un nou departament si mai apoi o marcă, strict responsabile cu acest tip de comenzi. În urma unor investiții importante în echipamente profesionale și a unui plan de business bine stabilit, departamentul de producție al agenției s-a transformat în www.agrafa.ro 
Așa a luat naștere marca Agrafa Print.
Alături de noi, Speed Promotion și-a continuat dezvoltarea firească până în 2008 când, în urma unui proces de rebranding, compania a devenit agenția de publicitate Godmother.

Pentru că misiunea mărcii Agrafa Print este de a menține, perfecționa și ridica standardele de calitate din domeniul producției publicitare, compania noastră este permanent orientată către investiția în echipamente profesionale, către diversificarea portofoliului de produse, către căutarea și găsirea de cei mai buni furnizori precum și identificarea celor mai bune soluții tehnice, dar și către investiția în oamenii simpatici și dedicați din echipa noastră.
Suntem permanent conectați la noutățile din industria publicitară, participăm la evenimente de profil, folosim tehnologie eco-friendly și suntem mereu gata să identificăm nevoile partenerilor noștri, răspunzând prompt cu servicii accesibile și de calitate. Astfel, reușim să rămânem o marcă „fresh” care adaugă valoare proiectelor în care se implică.

Mediul digital ocupă un loc important în viața noastră, așa că nu aveam cum să nu profităm de avantajele pe care acesta le aduce, astfel ca am dezvoltat două noi proiecte online:
www.pucu.ro – primul magazin virtual de cărți de vizită care oferă posibilitatea de a configura și comanda produsele direct de pe site.
www.qr-code.ro – site cu o aplicație accesibilă care generează și decodează coduri QR, ușor de integrat în orice material tipărit.
Pe viitor www.agrafa.ro și-a propus să continuie procesul de dezvoltare, fiind mereu gata să ofere soluții inovative și competitive, dezvoltate special pentru a susține cerințele partenerilor.

Echipa de management
Mihai Baciu

Mihai Baciu
Managing Director
mihai.baciu@agrafa.ro

Oana Tamaș

Oana Tamaș
Accountant
oana.tamas@agrafa.ro

Mihaela Turculeț

Mihaela Turculeț
Account Manager
mihaela.turculet@agrafa.ro

Laura Stochiță

Laura Stochiță
Account Manager
laura.stochita@agrafa.ro

Testimoniale

Aş dori să mulţumesc prietenilor de la Agrafa Print pentru colaborarea foarte bună de până acum. Atuurile care vă diferenţiază de ceilalţi furnizori cu care am mai lucrat sunt calitatea ireproşabilă a produselor şi punctualitatea de care daţi dovadă. Suntem onoraţi să colaboram cu o echipă de profesionişti, capabilă să ne ofere consiliere de specialitate şi să ne realizeze materialele de care avem nevoie la timp, la preţuri competitive şi la cele mai înalte standarde de calitate. Pentru ca sunteţi un partener serios vom apela cu încredere la serviciile Agrafa Print pentru proiectele noastre viitoare şi vă asigurăm că veţi fi alegerea noastră numărul 1. Vă mulţumim.

Isabela Necșoiu – Coordonator Marketing

Compania Prospecţiuni S.A.

Mulţumesc întregii echipe www.agrafa.ro pentru sprijinul acordat pe tot parcursul anului, pentru profesionalismul şi solicitudinea de care aţi dat dovadă. Sunteţi o echipă grozavă, de oameni frumoşi la chip şi la suflet.

Tania Mihu

Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare

Nu ştiu câţi clienţi mulţumiţi aveţi care să vă şi scrie câteva rânduri despre treaba asta. Vă felicit pentru cum vă faceţi treaba. Apreciez în mod deosebit că deşi aţi schimbat sediul, calitatea serviciului nu a fost afectată. Deasemenea sunt deosebit de încantat că aţi păstrat în baza de date ultimul sablon. Imi place şi interfaţa “bun de tipar” din corpul emailului. In plus de asta mai sunteti şi draguti. Felicitari şi s-o ţineţi tot asa. Nu ştiu ce să vă mai zic pentru a imbunatăţi serviciul, probabil că aţi ajuns la maxim! Weekend placut.

Bogdan Badea – Arhitect

Exedra S.R.L.

Colaborarea cu prietenii Agrafa Print înseamnă profesionalism, punctualitate şi excelenţă. Echipa care mă asista în derularea evenimentelor pe care le organizez a dovedit de fiecare dată că pasiunea este motorul care conduce către succes. Împreună am dat viaţă şi culoare atât evenimentelor formale, cât şi celor informale, născute sub marca AvocatNet.ro. Dacă apreciezi calitatea, îţi recomand cu căldură serviciile Agrafa Print!

Beatrice Diana Manta – Coordonator Evenimente

AvocatNet.ro

Atunci când vorbim despre tipărituri digitale executate ireproşabil şi livrate în cel mai scurt timp posibil, puţine companii pot sta în linie cu Agrafa. Competenţa, promptitudinea şi seriozitatea cu care echipa Agrafa a dat curs solicitărilor noastre ne-au convins să revenim cu noi şi noi proiecte. Împreună am construit un parteneriat bazat pe încredere şi profesionalism al cărui ţel va fi întotdeauna calitatea rezultatului final.

Adrian Luca – Director Marketing și Comunicare

Secom

Agrafa Print a dat dovadă întotdeauna de o promtitudine excelentă, indiferent de deadline-urile strânse sau de complexitatea comenzii plasate. Sunt fanul numărul 1 al materialelor de promovare premium iar această tipografie s-a ridicat întotdeauna la aşteptările mele. Vă recomand să încercaţi cu încredere serviciile oferite de Agrafa Print deoarece sunt fără cusur. Şi nu sunt subiectivă :)

Bianca Tătărăscu

InternetCorp

Micuţa echipă Agrafa Print, promptă şi profi, mereu aproape de solicitările şi nevoile noastre, ne-a cucerit şi ne-a făcut să menţinem o colaborare benefică de ani buni. Keep on innovating!

Felicia Popa – Import-Export Manager

Rostar S.A.

În tot ceea ce face şi oriunde în lume, AXA redefineşte standardele. Nu este un simplu statement, ci un angajament asumat. Iar pentru pentru ca să îţi poţi transforma mereu promisiunile în dovezi, ai nevoie de parteneri care să îţi împărtăşească valorile. Agrafa Print a tipărit primele broşuri AXA din România. De atunci lucrăm împreună cu succes. Agrafa ne ajută mereu să facem lucrurile altfel, mai bune.

Andreea Anastasiu

AXA Asigurări

Colaborăm cu Agrafa de mai bine de 7 ani şi ceea ce ne-a determinat să păstrăm această relaţie de lungă durată a fost pe de o parte calitatea produselor şi serviciilor oferite iar pe de altă parte grija foarte mare faţă de clienţi. Când comunicam cu cei de la Agrafa ştim că vorbim cu nişte prieteni şi că împreună găsim de fiecare dată cele mai bune soluţii pentru organizaţia noastră şi asta pentru noi este foarte important.

Letiţia Batfoi – Director Executiv

Institutul Român de Training

Avem în echipa Agrafa un partener de încredere pe care ne putem baza în toate proiectele noastre. De fiecare dată, Agrafa ne-a obișnuit cu o execuție calitativă remarcabilă, în parametrii conveniți și în termenele limită stabilite. Au o echipă profesionistă, organizată și cu o atenție deosebită pentru detaliile care contează pentru clienți. Recomand cu siguranță serviciile Agrafa oricărei organizații care dorește realizarea unor materiale de promovare la o calitate excelentă cu costuri rezonabile.

Daniel Neagoe – CEO

Idea Perpetua

IT-istul nostru, Alex, m-a auzit într-o zi vorbind despre o comandă cu probleme și mi-a recomandat așa, prietenește, colegial, Agrafa Print. I-am contactat, ne-au convenit prețurile, timpul de execuție și calitatea. Pentru că fac de toate, nu mai sunt obligat să lucrez cu 4-5 firme, ci doar cu una. Poziționarea este ok, sunt în București și nu în afara orașului. Am tot timpul senzația că mă înțeleg, iar atunci când apare o problemă, ei găsesc soluția care să ne mulțumească. Au deschidere către client, simți că vor să te ajute, că fac parte din echipa ta. La un moment dat m-au sunat să-mi spună că au văzut ceva greșit în documentul pe care eu dădusem deja “bunul de tipar”. Practic, nu mai era responsabilitatea lor dacă ieșea ceva în neregulă, însă ne-au demonstrat că vor să iasă proiectul bine. Ofertele le primesc imediat, mă sună când este gata lucrarea… în domeniul nostru de activitate totul se întâmplă cu o viteză extraordinară așa că este important să fie rapizi, și sunt.

Cristian POPA – Manager administrativ și producție

Editura Evenimentul zilei și Capital

Am început să lucrăm cu Agrafa Print după ce i-am găsit online căutând produsul de care aveam nevoie. Sunt designer, pentru mine fiecare detaliu contează, am așteptări ridicate în ceea ce privește calitatea, așa că mi-am construit o procedură de selecție a furnizorilor. Prima comandă o realizez în nume personal și dacă sunt mulțumit atunci recomand furnizorul și clienților mei. Trecând prin același proces a ajuns și Agrafa Print furnizorul de tipar digital al Viggo Fashion. Agrafa Print se recomandă singuri, lucrează la o calitate înaltă, sunt flexibili și au un Client Service foarte prietenos.

Alex BALAITA – Designer

Viggo Fashion

Momentum lucrează de mult timp cu Agrafa Print, parteneriatul s-a creat înainte ca eu să ocup această poziție în companie. Practic, am preluat și continuat o colaborare bazată pe experiența foarte bună dinainte. De ce ai schimba un furnizor de care ești mulțumit? De multe ori am de realizat proiecte care presupun o viteză foarte mare, încep ziua cu Agrafa și termin cu ei, comand dimineața și seara ridic. Este foarte important să mă pot baza pe ei la orice oră și în orice condiții. Lucrez cu mai mulți furnizori din domeniul tiparului, comenzile le plasez în funcție de caracteristicile lucrărilor și de capabilitățile furnizorilor. Sunt însă lucrări pe care le fac exclusiv la Agrafa - de exemplu print UV, pe care doar ei îl fac foarte bine.

Florin BĂLAN – Asistent producție

Momentum

Înainte de a lucra cu Agrafa Print am încercat mai mulți furnizori locali (sediul nostru central este în Vrancea) însă la fiecare produs au existat obiecții venite din partea colegilor sau colaboratorilor. La un moment dat am luat decizia de a căuta furnizori și în București. Am găsit pe cei de la Agrafa și de atunci lucrăm numai cu ei. Avantajul lor e că pot face o gamă variată din produsele de care avem noi nevoie la calitatea cerută. Avem o singură persoană de legătură, cu care comunicăm excelent. Am senzația că mă cunosc cu Laura de o viață, dar în realitate nu ne-am întâlnit niciodată -:). Îmi place că are în permanență disponibilitatea de a vorbi și de a rezolva orice problemă. Am găsit Agrafa Print căutând online, dar ne-au convins încă de la prima vizită pe site, de la primul telefon și de la prima comandă.

Cristina PALADE – Secretară

Premium Porc România

Lucrez cu Agrafa Print de mult timp. Am remarcat de la inceput ca sunt dedicati lucrarilor pe care le primesc incercand sa aiba un rezultat cat mai bun si de atunci pentru orice proiect, ca este mai mic sau mai complex, am preferat sa-i abordez. Au trecut in jur de 8 ani. In tot ceea ce fac, tratez lucrurile foarte serios ceea ce face si Agrafa Print astfel creindu-se o relație solidă de colaborare. Promptitudinea și deschiderea pentru mine sunt esențiale. Am o experiență de peste 20 de ani, știu ce să cer, știu ce trebuie să primesc. Pun accentul pe deschidere, feddback-uri si eficienta ceea ce face să lucrez direct cu persoanele implicate efectiv în realizarea proiectului meu, astfel incat să îi pot urmări direct evoluția și să pot interveni în proces dacă este nevoie. Mici erori apar inevitabil dar știu că se rezolvă mereu.

Cristina CIUNGA

Mazarine Energy Romania