Un print bine realizat poate scoate din anonimat chiar și o bucată banală de hârtie. În momentul în care este atribuit unui material de promovare ce are parte și de un conținut pe măsură, impactul pe care brandul îl are asupra publicului țintă poate face diferența atunci când cel din urmă este pus în situația de a face o decizie de cumpărare. Agrafa Print este locul în care materialele promoționale prind viață, cu ajutorul metodelor multiple de printare. Poți alege dintr-o multitudine de opțiuni variante, care să confere rezultate distincte. Printre acestea se regăsește și printul lenticular, ce este definit de o tehnologie prin care lentilele lenticulare sunt folosite în combinație cu materialele tipărite pentru a crea impresia de adâncime, de mișcare sau de schimbare a unei imagini în funcție de unghiul din care este privită aceasta.
O imagine lenticulară este practic o imagine digitală pregătită cu un soft special pentru tipărire pe o suprafață plastică având deasupra lentile plano-convexe cilindrice prin care este văzută imaginea. Există și varianta în care tiparul se face pe hârtie peste care se suprapune plasticul cu lentilele plano-convexe cilindrice. După selectarea şi pregătirea fotografiilor, se utilizează un soft specializat pentru a le uni prin procesul numit „interlacing”. Numărul fotografiilor depinde de mărimea imaginii și poate varia între 2 şi 70 de fotografii, uneori chiar mai multe. Lenticularele mai mici pot avea mai multe imagini secvențiale pentru că unghiul din care sunt privite este mic. În cazul imaginilor mai mari, la care unghiul de vizualizare variază mult de-a lungul feței imaginii, benzile trebuie să fie mai late, pentru a preveni efectul de „ghosting”.
Există o multitudine de efecte care se pot obține prin utilizarea acestui procedeu, printre care:
• FLIP - este efectul care face ca două sau mai multe imagini independente să se schimbe odată cu mișcarea suportului. Se pot sugera acțiuni sau situații de genul: înainte/ înapoi, cauză/efect, alb-negru/color etc.
• 3D – creează un efect de adâncime al imaginii obținut prin combinarea a două sau mai multe imagini ale aceluiași obiect, văzut din unghiuri diferite sau prin efect multi-layer.
• ZOOM - efectul obținut este cel de transfocare a imaginii, apropierea sau depărtarea unui obiect (mărire/micșorare). Este foarte util pentru atragerea privirii.
• MORF - este efectul de tranziție graduală a unei imagini într-o altă imagine similară sau diferită.
• ANIMAŢIE - este o succesiune de imagini consecutive care creează impresia de mișcare, similară unei secvențe de film.
De asemenea, pe lângă posibilitatea de a ne încredința nouă tot ceea ce ține de conceptul creativ al printului, am pus la dispoziția clienților noștri opțiunea de a-și încărca propria grafică pentru fiecare produs ce dorește a fi printat. În acest fel ei coordonează până la ultimul detaliu felul în care este realizat produsul, de la dimensiuni, la culorile folosite, modele, finisaje și finish.