Felul în care arată și este furnizată o invitație spune mai multe decât s-ar crede despre evenimentul pe care îl anunță. Mai exact, invitația pentru un eveniment este la fel ca o carte de vizită, dar, în plus, poate stabili dacă invitatul va dori să ia sau nu parte la respectivul eveniment. Mai exact, aceasta trebuie să atragă, să instige, să stârnească curiozitatea, în așa fel încât cel căruia îi este adresată să își dorească să afle mai mult, să experimenteze și, în consecință, să participe la eveniment.
La Agrafa Prin am dezvoltat o serie largă de înfățișări pe care le poate lua o astfel de invitație, de la elemente standard, până la orice tip de preferință personală a clientului. În acest sens, puteți opta pentru variante clasice, sau variante neconvenționale ce depășesc sfera obișnuitului. În vederea selectării opțiunilor standard, invitațiile corporate pot fi realizate din hârtii sau cartoane, colorate sau albe, cărora, ulterior, li se pot aplica opțiuni suplimentare de finisare care să contribuie decisiv la un aspect mai plăcut, dar și la sporirea gradului de rezistență. Printre cele mai frecvent utilizate se regăsesc opțiunile de plastifiere, biguire, ștanțare, lăcuire selectivă, folio etc. și pot fi printate, după preferințe, pe o singură față, sau față verso.
În vederea asigurării unui orizont cât mai larg de variante de produse, am pus la dispoziția clienților și posibilitatea de a-și personaliza integral produsul final. Astfel că, nu doar că pot opta pentru materiale, dimensiuni și formate diferite față de cele standard, dar își pot realiza integral și grafica printului ce urmează a fi aplicat pe invitații. În acest fel, ne asigurăm că latura creativă a produsului se pliază în totalitate pe personalitatea brandului în cauză. În plus, am introdus și posibilitatea de a solicita o mostră a invitațiilor, care poate fi livrată prin curier sau se poate ridica de la sediul nostru. În acest fel ne dorim să putem detecta și apoi rezolva împreună orice eventuale erori ce ar putea apărea, de la font, la nuanțe, dispunere în pagină, etc. De asemenea, pot fi solicitate și servicii de ambalare în plicuri individuale pe care să fie inscripționate adresele și serviciile de mailing.