O etichetă bine realizată și atractivă, poate înfrumuseța chiar cel mai simplu produs, reușind să îl scoată în evidență și, ulterior, să fie și cumpărat. Acestea au dublu rol. Pe lângă cel vizual, care stabilește prima impresie pe care clientul și-o creează despre produsul în cauză, cel de-al doilea, si anume cel informativ, este cel puțin la fel de important. Astfel că, o etichetă nu trebuie doar să arate bine, ci și să cuprindă toate informațiile necesare pe care u8n client ar trebui să le cunoască în momentul în care dorește să facă o achiziție. Dacă, în schimb, eticheta prezintă mari lacune informaționale, poate diminua semnificativ încrederea pe care acesta și-ar fi creat-o, determinându-l să caute alternative care să îi ofere mai multă siguranță din acest punct de vedere.
La Agrafa Prin realizăm etichete care să îndeplinească ambele roluri. În plus, pe lângă variantele standard pe care le propunem, oferim clienților posibilitatea de a-și contura produsul final până la ultimele detalii, atât în ceea ce privește formatul, dimensiunile, culorile și alte aspecte tehnice, cât și detalii ce privesc latura creativă, cât și informațiile ce vor fi prezente pe aceasta. Așadar modelele expuse pe site sunt realizate din hârtie autocolantă imprimată prin tipar digital policromie, pe o singură față, cu sau fără striații. La cerere se pot stabili formele și dimensiunile dorite și, de asemenea, se pot solicita operațiuni suplimentare de finisare, precum: plastifiere mată sau lucioasă și/sau rotunjirea colțurilor; tăierea hârtiei suport la formatul etichetei, etc.
În plus, pentru a asigura libertate deplină în vederea stabilii detaliilor produsului final, am implementat și posibilitatea prin care clientul își poate realiza pe cont propriu grafica modelului ce urmează a fi printat. În acest mod, se garantează faptul că eticheta realizată va fi în deplină concordanță cu personalitatea brandului. De asemenea, există și posibilitatea prin care acesta poate solicita livrarea unei mostre gratuite pentru a ne asigura, de ambele părți că eticheta îndeplinește toate condițiile comunicate inițial. În acest mod evităm compromiterea întregii producții, fără a prelungii termenele de livrare.
Costul final se poate calcula abia în momentul în care sunt stabilite toate detaliile cu privire la configurarea produsului. În funcție de complexitatea modelului solicitat vor fi stabilite și diferențele de preț, însă punctul de plecare este standard, pentru o etichetă nepersonalizată.