object(DateTime)#709 (3) { ["date"]=> string(26) "2017-10-17 14:24:25.000000" ["timezone_type"]=> int(3) ["timezone"]=> string(16) "Europe/Bucharest" }

Reviste

Reviste, legare cu capse, tipar digital policromie față-verso
Brand
Cod Produs
Stoc
AGR00081
Intern: Permanent  
  • Diferite formate, dimensiuni, număr de pagini, suporturi de imprimare.
  • Calitate impecabilă a imprimării, alb negru sau color.
  • Posibilităţi diverse de finisare şi înnobilare: plastifiere, lăcuire selectivă, timbru sec, folio etc. 
137 reviste 3 -5 zile
DESCRIERE

Uzual, capsarea se recomandă pentru documente cu mai puţin de 64 de pagini. Numărul de pagini trebuie să fie multiplu de 4.

În funcţie de solicitările tale putem realiza reviste de dimensiuni şi formate diferite, cu coperţi din cartoane de diferite grosimi, standard sau speciale (texturate). Paginile de interior pot fi printate alb negru sau color.

Preţurile se pot calcula după ce ne comunici următoarele detalii:

  • Formatul: dimensiunile revistelor, numărul de pagini.
  • Suportul: hârtia sau cartonul pe care se tipăreşte.
  • Imprimarea: alb negru sau color.
  • Cantitatea: numărul de bucăţi necesare.
  • Alte informaţii pe care le consideri importante. Exemplu: dacă este necesară procesare grafică, operaţii de finisare pentru copertă (lăcuire selectivă, plastifiere, timbru sec, folio etc.), modalitate de livrare.

 

Pentru o ofertă de preţ te rugăm să folosești formularul pentru cerere de ofertă sau să ne contactezi prin telefon sau e-mail.

Tips & tricks

În funcţie de numărul de pagini ale documentelor, Agrafa Print te poate ajuta să creezi cele mai interesante şi potrivite reviste sau broşuri pentru ca business-ul tău să fie prezentat într-un mod cât mai potrivit şi atrăgător şi care să reflecte imaginea şi profesionalismul tău. Aceste produse pot fi folosite de obicei pentru a prezenta informaţii detaliate sau a căror valabilitate nu se schimbă un timp mai îndelungat, cum ar fi cataloage, prezentări, manuale de instrucţiuni, portofolii de lucrări, ghiduri de training etc. Echipa noastră va realiza şi printa conţinutul într-o manieră uşor de citit, astfel încât potenţialilor clienţi să le fie prezentate în mod clar şi atrăgător informaţiile sau produsele şi serviciile pe care le oferi.

Sfaturi:

  • Ia în considerare realizarea unor broşuri sau reviste pentru a le transforma în instrumente eficiente de marketing  şi publicitate atunci când dorești să transmiţi promoţii şi oferte în masă prin direct mailing.
  • Utilizează designul broşurilor sau revistelor, în special pe coperţi, pentru a afişa identitatea brandului, făcându-l uşor de recunoscut utilizatorilor.
  • Alege o temă relevantă, potrivită publicului ţintă, pentru grafica documentelor.
  • Deoarece aceste materiale oferă o cantitate mare de informaţii, îți sugerăm să adaugi titluri, explicaţii, ilustraţii sau tabele sugestive, pentru a capta atenţia şi pentru a organiza conţinutul într-un mod cât mai uşor de parcurs.
  • Adaugă în interiorul acestor documente şi alte materiale promoţionale (flyere, pliante, carduri de fidelizare, magneţi, stickere etc.) prin care să anunţi oferte speciale, perioade de reducere, informaţii suplimentare etc.
  • Include pe revistele şi broşurile pe care intenţionezi să le distribui informaţii de contact în reţelele de socializare precum Facebook, Twitter, Linkedin, Google+ etc., unde vei putea păstra un contact permanent cu consumatorii sau clienţii.
Tags: