object(DateTime)#712 (3) { ["date"]=> string(26) "2017-12-17 17:40:35.000000" ["timezone_type"]=> int(3) ["timezone"]=> string(16) "Europe/Bucharest" }

Pliante

Pliante tipar digital policromie, pe hârtii lucioase sau mate, diferite modalități de pliere

Pliante - formate diverse Pliant prezentare bar Pliant pliat A4 în 3 Pliant pliat A3 în 2 Pliante - formate diverse Pliant pliat în 3 Pliant pliat A3 în 2 Pliant pliat în 3 - format carte de vizită Pliante - formate diverse Pliant pliat A4 în 2
Brand
Cod Produs
Stoc
AGR00076
Intern: Permanent  
Calculator preț
Pentru calculul prețului, mută cursorul sau tastează cantitatea dorită și apasă Tab, Enter sau butonul =.
100 buc.
1000 buc.
EURO
EURO
EURO
24 ore
Încarcă fișier(e)
sau
112 pliante 24 ore
DESCRIERE
  • Imprimare policromie, față-verso.
  • Formate diverse, standard sau la cerere.
  • Multiple posibilități de pliere.
  • Varietate mare de hârtii și cartoane, lucioase sau mate, simple sau texturate.

 

Formate standard: 
Pliant A3 (420 x 297 mm) deschis - A4 (210 x 297 mm) închis
Pliant A4 (297 x 210 mm) deschis - A5 (148,5 x 210 mm) închis
Pliant A4 (297 x 210 mm) deschis - închis în C (100 x 210 mm)
Pliant A4 (297 x 210 mm) deschis - închis în Z (99 x 210 mm)
Pliant A5 (210 x 148 mm) deschis - A6 (105 x 148 mm) închis

Imprimare pe hârtii mate sau lucioase, de 90-300 gr/mp.

Oferta mai cuprinde:
Hârtii și cartoane speciale embosate albe sau colorate.
Finisări diverse: ștanțare, plastifiere lucioasă sau mată etc.

Variante pliere:

 Variante pliere pliante

Tips & tricks

Pliantele sunt întâlnite în formate, dimensiuni, culori sau forme diferite, putând fi personalizate în moduri extrem de variate. Ele sunt recunoscute ca fiind o modalitate clasică de promovare, constituind totodată unul dintre cele mai accesibile instrumente de marketing la costuri reduse. Distribuția acestora poate fi realizată în mai multe moduri: direct – pe stradă, în magazine, instituții, pot fi lăsate în cutiile de scrisori sau la ușile locuințelor, pot fi înmânate în cadrul întâlnirilor, transmise prin intermediul ziarelor și revistelor etc.

Sfaturi:

  • Atunci când vei dori să realizezi pliante pentru campania afacerii tale, ai grijă să creezi o grafică atractivă folosind culori vii sau texte ușor de înțeles și de parcurs, pentru a obține impactul pe care îl dorești.
  • Prezintă prin intermediul pliantelor avantajele achiziționării bunurilor sau serviciilor pe care le oferi și mai puțin caracteristicile de bază ale acestora! Astfel vei putea trezi interesul potențialilor clienți pentru ceea ce vinde compania ta.
  • Alegerea dimensiunii și culorii care să descrie cel mai bine oferta companiei pe care o reprezinți poate fi de multe ori dificilă. Agrafa Print te poate ajuta să realizezi o grafică de impact, tipărită pe materiale de înaltă calitate.
  • Un aspect de luat în calcul atunci cand vei stabili designul pliantelor este utilizarea spațiului. În general, atunci când își aruncă privirea asupra unui anunț, oamenilor le este reținută atenția prin anumite cuvinte cheie. În cazul în care pliantul este prea aglomerat, aceste cuvinte nu vor fi observate iar restul mesajului va fi irelevant.
  • Nu accepta distribuirea pliantelor tale împreună cu alte materiale de acest tip. Chiar dacă oferta distribuitorului este mai convenabilă astfel, această metodă prezintă un dezavantaj major, întrucât mesajul tău se poate pierde printre alte oferte concurente.
Tags: