Ne mărim echipa – angajăm Account Manager

Vrei să faci parte dintr-o echipă de oameni pasionați, motivați de performanțe și prietenoși? Ești persoana potrivită pentru jobul de mai jos? Atunci locul tău e alături de noi!

 

Account Manager


Candidatul ideal

– Experiență minim 2 ani în domeniul producției publicitare (tipografie, agenție de publicitate, producător materiale promoționale).
– Experiență și aptitudini în vânzări.
– Limba engleză.
– Cunoștinte bune de operare în Microsoft Office (Word, Excel).
– Prezență și aspect fizic plăcut.
– Abilități de comunicare și organizare, orientat spre rezolvarea problemelor.
– Meticulos, atent la detalii.
– Capacitate de analiză.
– Capacitate de a lucra sub presiune, cu termene limită.
– Inițiativă, dinamism.
– Abilități de a lucra în echipă.

Descrierea jobului

– Identifică și contactează potențiali clienți noi.
– Asigură interfața cu clienții actuali ai companiei, interacționează cu aceștia pe toată durata unei solicitări/comenzi.
– Preia cererile de la clienți și clarifică cerințele acestora.
– Transmite, la cerere, prețuri clienților potențiali – în baza unei liste existente (prețuri standard) și după consultarea cu Managing Director (prețuri non-standard).
– Transmite comanda fermă către ceilalți membri ai echipei (DTP, Producție).
– Se asigură că va obține în timp util de la client fișierele și materialele necesare producției.
– Organizează și coordonează activitatea – interacționează în permanență atât cu DTP-iștii, cât și cu personalul din producție, pentru a se asigura de respectarea termenelor comunicate clientului.
– Prioritizează comenzile în funcție de comanda și elementele acesteia (cantitate, termen de livrare etc.).
– Comunica cu clientul pe durata de execuție a produsului(lor).
– Pregătește livrarea produsului final (documentele însoțitoare).
– Introduce datele comenzilor în programul de gestiune a comenziilor.
– Urmărește încasarea facturilor.

Salariu fix + comision în funcție de performanță.
Telefon mobil cu abonament.

Dacă ești interesat, trimite-ne un CV la jobs@agrafa.ro.

Cum alegem suportul materialelor promoționale din carton

Deși cel mai vechi și cel mai utilizat suport pentru cărți de vizită, invitații și felicitări este cartonul clasic, alb, pe care se imprimă imaginea dorită, există o multitudine de materiale suport pe care se pot realiza materiale promoționale deosebite. Însă, dacă ne oprim la suportul din carton, trebuie să vedem multiplele posibilități de alegere pe care le oferă acest material, pentru că există cartoane și cartoane.

Cartonul colorat în masă este un tip de carton dur, realizat prin presare. El poate fi produs în diferite culori, în nuanțe mate sau lucioase, cu suprafețe plane sau texturate și reprezintă un suport deosebit de elegant pentru cățile de vizită și pentru felicitări sau invitații. Modalitățile de personalizare și finisare ale acestui suport sunt cele obișnuite: print policromie, decupare cu laser, lăcuire selectivă, timbru sec etc.

Cartonul multistrat este un suport mai gros, de tip sandwich, realizat de obicei din trei straturi: cele din exterior din carton alb iar stratul din interior din carton colorat. Este utilizat, de obicei, în producția cărților de vizită, oferindu-le acestora un design inedit și este un suport care, în ciuda grosimii, permite finisări ca imprimarea folio, lăcuirea selectivă sau imprimarea în relief. În cazul când se folosește lăcuirea selectivă, pentru a realiza un contrast mai puternic între suprafața cărții de vizită și stratul lucios de lac, recomandăm alegerea unei plastifieri mate.

Cartonul cu cant colorat este un carton standard alb sau un carton colorat în masă la care vopsim muchiile în nuanțe contrastante, mate sau lucioase. Poate fi utilizat pentru carți de vizită, felicitări, invitații și permite aceleași metode de personalizare și finisare ca și cartonul standard. Prin alegerea acestui suport, materialele de marketing capătă un aspect îngrijit, sofisticat.

Cartoanele speciale sunt cartoane standard, dar cu suprafața texturată față-verso sau numai față, în funcție de metoda în care au fost produse. El reprezintă un suport deosebit pentru cărți de vizită, invitații sau felicitări deoarece scot din obișnuit designul acestor materiale pe carton clasic și, în plus, oferă o senzație interesantă la atingere. Pentru acest suport sunt disponibile diverse texturi , iar metodele de personalizare și finisare sunt variate.

La Agrafa Print, orice suport ai alege, ai o multitudine de metode de finisare și personalizare, astfel încât să obții, la o calitate impecabilă, materiale promoționale creative și eficiente pentru brandul tău.

Gravura în producția publicitară (II)

Una dintre cele mai importante invenții este laserul, iar el nu putea lipsi nici din activitățile de care noi ne ocupăm zi de zi, cele care țin de producție publicitară. Tehnologia decupării și gravării laser este prezentă și la Agrafa Print, fiind esențială în menținerea și depășirea standardelor în ceea ce privește personalizarea și producția diverselor obiecte promoționale.

Marcarea (gravarea) și decuparea laser au devenit extrem de populare odată cu evoluția pieței publicitare românești datorită preciziei și rapidității cu care utilajul execută lucrările dorite.
Dacă în articolul anterior am vorbit în general despre marcarea cu laser, punctând domeniile în care această metodă de personalizare este frecvent utilizată, acum este rândul să vorbim despre ceea ce știm noi să facem cel mai bine, materiale promoționale. Publicitatea este un domeniu cu provocări constante, iar materialele publicitare găsesc permanent căi de diversificare, fie în ceea ce privește producția, fie doar în ceea ce privește personalizarea. Gravura, ca metodă de personalizare pentru diverse materiale, spre deosebire de print, conferă materialului promoțional un aspect pretențios, clasic, atemporal.

Însă, același aparat de gravură, dotat cu tehnologie laser, poate produce de la zero materiale promoționale ca stencil-uri, matrițe de desen, litere volumetrice pentru logo-uri și sigle, trofee, ceasuri de perete, cutii și multe altele. Iar precizia laserului ne permite să realizăm tăieturi interne fine, așa cum este cazul cărților de vizită cu decupaj interior sau al broderiilor în piele.

În trendul personalizărilor: gravura

Marcarea cu laser a devenit una dintre metodele preferate de identificare a produsului, de decorare şi de prelucrare a materialelor. Datorită standardelor de calitate tot mai înainte, noilor reglementări juridice şi din industrie sau intenţiei producătorilor de a adăuga valoare şi siguranţă produselor lor, s-au dezvoltat deja numeroase, şi încă apar, noi domenii de utilizare. În special în tehnologia medicală, în industria de automobile și în telecomunicații există o cerere din ce în ce mai mare pentru soluţii de identificare şi marcare directă a plasticului sau metalelor, soluții fiabile, exacte şi eficiente, care să permită gravarea sigură şi să ofere protecţie împotriva contrafacerilor.

Metalele sunt materiale foarte robuste și durabile. Folosirea unui laser pentru gravarea permanentă a metalelor, de exemplu a oțelului, aluminiului și argintului a devenit un succes datorită durabilității gravării și a faptului că laserul nu deteriorează metalul. Laserele fiber sunt folosite în principal pentru gravarea metalelor, dar funcționează la fel de bine și pentru plastic.

Marcarea sau gravarea metalelor cu laser este o modalitate foarte exactă și curată de prelucrare a metalului. Marcajele, precum numerele de serie, codurile și logo-urile se pot aplica direct pe produsele și componentele din metal, la o rezolutie maximă. Gravarea și marcarea metalelor se face fară contact, ceea ce împiedică deteriorarea suprafaței metalice. Avantajele gravării cu laser: rapiditatea, precizia și protecția materialului fac din aceasta o metodă ideală pentru marcarea pieselor mecanice, a plăcuțelor de identificare, decuparea precisă a pieselor metalice fine, marcarea obiectelor promoționale, a cadourilor, bijuteriilor, stilourilor, trofeelor.

Culorile PANTONE – de ce sunt importante?

pantone-1241020

Probabil că toți am auzit la un moment dat de culorile PANTONE, fie că am citit despre culoarea fiecărui an, fie că am consultat un catalog PANTONE pentru a alege cel mai bine nuanța potrivită campaniei, ambalajului sau brandingului nostru. În 1963, Lawrence Herbert, fondatorul companiei PANTONE, a creat un sistem inovator de identificare, potrivire și comunicare a culorilor pentru a rezolva problemele asociate cu producerea unor potriviri de culoare corecte în comunitatea de arte grafice. Perspectiva sa, că spectrul este văzut și interpretat diferit de fiecare individ, a condus la inovația PANTONE MATCHING SYSTEM®, o carte de culoare, standardizată, în format de evantai. De atunci, Pantone și-a extins conceptul de sistem de potrivire a culorilor la alte industrii care folosesc spectre de culoare, inclusiv tehnologia digitală, textilele, materialele plastice, arhitectura, designul interior și industria vopselurilor. Pantone continuă să dezvolte instrumente de comunicare color pentru o varietate de industrii și să adopte agresiv noile tehnologii digitale pentru a răspunde nevoilor de culoare ale profesioniștilor în domeniul designului și producției.
Ei bine, cei de la PANTONE tocmai asta și-au propus: să fie autoritatea de renume mondial a culorilor, furnizând sisteme de culori și comunicând eficient codurile fiecărei nuanțe într-o varietate de industrii.

Și pentru că publicitatea nu poate funcționa fără coduri de culoare corecte, care să exprime o unitate a campaniilor indiferent de mediile în care aceastea rulează, în ceea ce privește arta grafică, tipărirea, publicarea și designul de ambalaj, seria PANTONE PLUS pentru grafică multimedia – versiunea actuală a sistemului PANTONE MATCHING SYSTEM, despre care am vorbit mai sus, – reprezintă referința internațională definitivă pentru selectarea, specificarea, potrivirea și controlul culorilor de cerneală. În lumea publicitară, putem vorbi despre două medii constante în care culorile au un comportament diferit. Mediul digital, care folosește 3 culori lumină R(ed)G(reen)B(lue), și variațiuni ale acestora, și mediul tipografic ce lucrează cu 4 pigmenți C(yan)M(agenta)Y(ellow) (blac)K și variațiuni ale acestora. PANTONE a identificat demult acest decalaj între culorile lumină și culorile pigment, așa că a început să numească nuanțe să genereze coduri de culoare și să creeze cataloage astfel încat să putem reproduce în print nuanța exactă de pe monitor. Așadar, atunci când pregătim o campanie, este esențial să consultăm catalogul PANTONE și să comunicăm exact codurile culorilor pe care dorim să le utilizăm pentru ca acestea să fie aceleași indiferent de modalitatea de afișare a campaniei.

Practic, PANTONE este convertorul nostru care ne ajută să identificăm nuanțele culorilor și să le transformăm din culori lumină, cele pe care le vedem pe monitor, în culori cerneală, cele pe care ajungem să le tipărim. Tipărirea în culori PANTONE ne scutește de emoțiile pe care le avem când nu suntem siguri dacă logo-ul va ieși așa cum trebuie, dacă toate printurile vor ieși la fel (în cazul unui tiraj extrem de mare) sau dacă nimerim și în varianta tipărită nuanța pe care văzut-o pe monitor.

Sursa foto: www.freepik.com.

Hârtia: fragilitate și putere

airplane paper

Când a apărut radioul se zvonea despre moartea presei scrise și, implicit, a hârtiei. Acum, odată cu apariția internetului și chiar a progresului către IOT (internet of things), încă vedem cât de puternică este, de fapt, hârtia.

De peste 2000 de ani, mai exact din anul 105 îHr. când a fost inventată de chinezi, hârtia și variațiunile ei anterioare (pergament, papirus) au fost cele mai utilizate medii de transmitere și de păstrare a multor informații și principii după care ne ghidăm viața chiar și astăzi. Cu timpul, din motive economice și ecologice, procesul de producție al hârtiei a cunoscut îmbunătățiri semnificative, aceasta putând fi reciclată de nenumărate ori sau produsă din resturi de hărtie sau materiale textile. An de an se reciclează din ce în ce mai multă hârtie pentru că, surprinzător, odată cu apariția lumii digitale, utlizarea celui mai vechi mediu de transmitere și stocare a informațiilor nu a scăzut, ci a crescut. De-a lungul timpului, datorită tehnologiei avansate de care omenirea a început să dispună, s-au dezvoltat diverse tipuri de hârtie ce sunt utilizate în confecționarea materialelor de birotică și papetărie, a materialelor publicitare și a obiectelor de uz casnic.

Zilnic folosim mai multă hârtie decât ne imaginăm, aceasta a devenit un lucru atât de comun al existenței noastre, iar singurul atribut care ne-ar putea veni în minte atunci când ne referim la acest material este fragilitatea. Dar, deși aparent fragilă, hârtia poate fi atât de dură cât să taie bucăți de lemn, plastic sau carton.

Mai multe curiozități despre hârtie:
• după ce a fost inventată de chinezi, hârtia a fost ținută secret pentru a nu fi folosită și de alte popoare antice;
• o foaie de hârtie, indiferent de dimensiunea ei, nu poate fi pliată decât de 7 ori;
• există și o artă a plierii hârtiei, numită origami, care a fost inițiată în Japonia în secolul 17, urmând să devină populară în întreaga lume în jurul anului 1900.

Sursa foto: www.freepik.com

Cum reduci semnificativ costul obiectelor promoționale?

reducere costuri promotionale

Întotdeauna când vrei să demarezi o campanie de promovare pentru afacerea ta intervine problema bugetului disponibil pentru materialele promoționale necesare campaniei, astfel ajungi să sacrifici cel puțin una dintre cele 3 caracteristici ale oricărui proiect, Bine, Repede și Ieftin. Ești mereu pus în situația de a alege două dintre cele trei avantaje, în funcție de ceea ce vrei să obții sau ești dispus să sacrifici. Pentru a nu fi luat prin surprindere, este bine să faci chiar tu alegerea. Și asta în cunoștință de cauză. Există însă câteva ponturi extrem de importante pentru a ieși pe plus atât în ceea ce privește eficiența unei campanii, cât și bugetul companiei tale.

Sacrifică-l pe Repede în avantajul lui Bine și Ieftin, acesta este singurul care nu îți influențează afacerea în mod negativ. Vei fi mai câștigat dacă comanzi promoționalele de care ai nevoie cu cel puțin 3 luni înainte de startul campaniei. Foarte multe aticole promoționale pot fi importate sau produse mult mai ieftin, în China de exemplu, cu o singură condiție: aceea de a avea timpul necesar să onorăm comanda până la debutul campaniei tale.

Tot în stransă legătură cu problema timpului, sunt și comenzile mari plasate la începutul anului de marketing care să cuprindă promoționale pentru toate campaniile din acel an. Șuntem obisnuiți cu acest procedeu pentru că el se aplică la absolut orice produs de pe piață. Cantitățile mari obțin un preț de producție mai mic. Pentru companiile care importă produse promoționale, le produc sau le personalizează, cantitățile mai mari generează costuri mai mici, ele fiind dispuse să acorde discounturi „de volum” clienților care plasează astfel de comenzi.

O altă strategie prin care poți reduce semnificativ costurile obiectelor promoționale este să plasezi comanda în extrasezon. Fiecare sezon implică un număr mai mare de comenzi și deci un efort imens producție într-un timp foarte mic, de aceeea prețul de producție și personalizare va fi întotdeauna ridicat. Chiar dacă demarezi o campanie pentru sezonul de iarna sau cel de vară, plasarea comenzilor în lunile ianuarie, februarie, iulie și august te situează în extrasezon, așa că poți obține cotații mai bune sau reduceri mai mari.

O atitudine ecologică aduce un avantaj economic. Există diverse metode care reduc cantitatea de material folosit în producție, prin urmare și prețurile. Întreabă mereu cum poți reduce costurile de producție prin reducerea materialelor utilizate sau prin folosirea materialelor reciclate pentru obicetele promoționale de care ai nevoie. Ți se pot oferi caracteristicle tehnice ideale pentru realizarea efectivă a lucrării tale, obiectivul fiind acela de a reduce pierderile de materiale și materii prime sau intervențiile manuale nejustificate. Consumând mai puțină vopsea / tonner, carton / hârtie, lipici sau chiar eliminând o etapă ce ar trebui realizată manual, producătorul eficientizează costul lucrării, iar tu obții astfel prețuri mai mici.

Credeai că nu există modalități prin care poți reduce semnificativ costurile materialelor promoționale din campaniile tale? Ba, da, se poate! Tot ce trebuie să faci este să fii mereu pe fază și să ții cont de sfaturile de mai sus. Un preț mai mic înseamnă mai multe obiecte promoționale pentru o eficiență maximă a campaniilor tale. Mai bine Bine și Ieftin decât Repede, nu-i așa?

Mediul de business de sărbători

paste fericit

În orice companie cele mai importante sărbători, Paștele și Crăciunul, sunt imposibil de ignorat deoarece ele înseamnă momente deosebite, tradiționale și distractive din viața oamenilor care o compun și a clienților. La fiecare sărbătoare, a intrat în cultura noastră națională să adoptăm anumite simboluri specifice, iar acest lucru se remarcă în special în obiceiurile de consum din România.

De sărbători este frumos să dăruiești și să marchezi pozitiv momentul de business în care interacționezi cu parteneri și angajați, dacă reprezinți o companie, sau cu clienți, dacă reprezinți un brand.

Se apropie Paștele, iar în jur vedem numai ambalajele specifice cu ouă și iepurași, așa că e normal să te gândești la obiecte tematice și pentru angajații sau partenerii companiei tale. Intră în site și alege dintre 3500 de promoționale disponibile, comandă-le și personalizează-le pentru a le ura celor din jur „Sărbători fericite!”