Agrafa Print Services lansează www.pucu.ro, prima aplicaţie online pentru designul şi producţia cărţilor de vizită

Agrafa Print Services, tipografie digitală cu peste şase ani de experienţă în domeniul producţiei publicitare, lansează www.pucu.ro – prima aplicaţie online din România pentru configurarea şi comanda online a cărţilor de vizită.

 
“Am investit foarte multă încredere în ideea unui website de cărţi de vizită online şi am lansat varianta beta în toamna anului trecut. Răspunsul din piaţă a fost unul cât se poate de încurajator, iar acest lucru ne-a motivat să lucrăm la cele mai mici detalii pentru varianta finală www.pucu.ro”, declară Mihai Baciu, Managing Director Agrafa Print Services.

 
www.pucu.ro este astfel primul website de cărţi de vizită online din România care oferă utilizatorilor posibilitatea de a-şi customiza în totalitate cărţile de vizită, putând apoi beneficia de un tipar de calitate şi o livrare promptă. “Conceptul de do it yourself te inspiră, te provoacă şi îţi dă libertate de mişcare. Poţi obţine într-un timp scurt cărţile de vizită care să te reprezinte şi să te promoveze eficient, în cantităţile dorite, fără rabat la calitate. Website-ul pune foarte mult accent pe uşurinţa în utilizare, nefiind necesare cunoştinţe avansate de grafică din partea utilizatorului.”, explică Mihai Baciu.

 
Posibilităţile de personalizare a modelelor de cărţi de vizită sunt complexe: galerie de imagini de fundal, variante de design, şabloane pentru aranjarea textului şi o ofertă extrem de variată de cartoane-suport şi finisări. În plus, se poate încărca pe website şi o grafică special concepută cu un program specializat. În curând, website-ul va oferi suport prin intermediul unor filme demo pentru ca fiecare vizitator să beneficieze de toate informaţiile necesare procesării unei comenzi.

 
“Toate caracteristicile aplicaţiei sunt acum accentuate de un design atractiv şi foarte multe instrumente îmbunătăţite pornind şi de la sugestiile utilizatorilor variantei beta.”, spune Mihai Baciu.

Donattellos – “Întreprinzătorii” puşi pe ţepe

Sub un nume cu rezonanţă internaţională, “Ristorante Donattellos” s-a dovedit într-un final o afacere în stil pur balcanic, pornită să trăiască pe banii furnizorilor.
În vara anului trecut i-am cunoscut pe acţionarii firmei Dama Top Investment S.R.L., Robu Alexandru-Bogdan şi Tutunaru Mihai-Dorel, doi tineri cu o afacere în zona de catering, în special pizza cu livrare la domiciliu. Erau în căutarea unui furnizor care să le livreze în special flyere şi meniuri, de la concept şi grafică până la produsul finit. Am început colaborarea destul de timid, comenzi mici, pe care le plăteau cash, asta datorita faptului că aveau încasări zilnice de numerar.
În timp, comenziile au crescut, însă ritmul plăţilor nu s-a menţiut, lucru care uşor-uşor a dus la creşterea soldului până la un nivel destul de mare. În acest moment au dat brusc de greutăţi, au intrat în criză, vânzările au început să le scadă, au început să aibă mari probleme în familie ş.a.m.d.
Am aşteptat aproape un an, am tot avut discuţii şi am primit promisiuni nenumarate dar niciuna nu a fost respectată.
La propunerea lor am început de curând să comandăm de mâncare în schimbul datoriei, asta cu toate că nu suntem în segmentul lor de piaţa, să vrem mâncare ieftină şi de proastă calitate. Ca orice minune, a durat trei zile. Văzând că avem zilnic comenzi de peste 250 RON, s-au gândit că îşi achită prea repede datoria şi au inventat o poveste, cum că au vândut afacerea şi nu mai pot să ne livreze.
Este adevărat că au mutat activitatea de pe Dama Top Investment S.R.L. pe Inter TMD Comp S.R.L, cu tot cu utilaje, angajaţi şi ce mai rămăsese de valoare. Au lăsat vechea firmă doar cu datoriile uriaşe către furnizori şi câteva sute de milioane amenzi de plătit către stat.
www.donattellos.ro si www.pizzalivrariladomiciliu.ro sunt site-urile lor iar sediul îl au pe Str. Doamna Ghica nr. 141 la parter. Oricum, nu încercaţi să ajungeţi acolo pentru că uşa din faţă este bine închisă.
Probabil vă întrebaţi ce urmează: avem în lucru trei dosare, unul civil pentru datoria de pe factură plus multe penalizari din contact, cheltuieli cu avocatul şi taxele de judecată şi încă două dosare penale pentru o posibilă tentativă de fraudă, câte unul pentru fiecare acţionar… ca să nu fie cu supărare. În plus, o să sesizăm mai multe organe ale statului pentru cercetări încrucişate: Garda Financiară, ANAF, Parchet.

Mai nou Tutunaru Mihai este acţionar şi la societatea DA MASK TREND SRL care administrează Caffe DaMask, aviz pentru eventualii furnizori :).

Dacă aţi avut şi voi experienţe neplăcute cu aceste două personaje, aştept comentariile voastre.

Mihai Baciu

Oficial ne merge bine!

Ne lăudăm pentru că avem un motiv serios!
Suntem cel mai mare consumator de hârtie şi cartoane pentru tipar digital!
Şi nu o spunem noi, ne-a fost confirmat de Antalis România, furnizorul de hârtie şi cartoane nr. 1 în Europa şi nr. 4 pe plan modial, o companie prezentă în 53 ţări şi cu o cifră de afaceri de 3,4 miliarde de Euro.
Rezultatul a fost obţinut în urma unei analize a vânzărilor pe o perioadă de 3 luni printre clienţii companiei Antalis consumatorii de hârtie şi cartoane digitale.
Criteriul de departajare a fost cifra vânzărilor în această perioadă şi din spusele reprezantaţilor Antalis am câştigat detaşat faţă de competitorii noştri.

Mulţumim Antalis România!

www.pucu.ro – Beta version

Agrafa a început producând cărţi de vizită şi au rămas printre produsele noastre de rezistenţă. Noi ne pricepem şi ne place ceea ce facem. Tu ai nevoie de cărţi de vizită care să te reprezinte şi să te promoveze eficient. De aceea am lansat www.pucu.ro, un site unde îţi poţi configura singur cărţile de vizită, într-un mod simplu şi chiar amuzant.
Am gândit o interfaţă simplă şi intuitivă, în care poţi vizualiza permanent cum vor arăta cărţile tale de vizită. Fie alegi unul dintre modelele predefinite, fie configurezi de la zero, totul decurge foarte uşor. Vei face oricâte modificări doreşti şi nu îţi cere nimeni bani în plus pentru asta. Îţi oferim în permanenţă suport direct pe site.
O dată finalizat un model, îl poţi duplica pentru a-l personaliza pentru o altă persoană. Poţi salva ca să revii ulterior sau poţi comanda.
Ştii în permanenţă cât costă în funcţie de pachetul ales, numărul de exemplare comandate, finisările sau acesoriile dorite.
Îţi poţi administra contul cum doreşti: ţii evidenţa modelelor configurate şi a stării comenzilor.
Poţi alege varianta de plată care îţi convine: numerar, prin ordin de plată sau card.
Imediat ce ai lansat o comandă, vom trece la realizarea ei în condiţii impecabile de imprimare şi finisare. Asigurăm apoi livrararea în cel mai scurt timp, în cutii elegante şi practice.
Evident, principalul avantaj al folosirii acestui site este scurtarea timpului pentru obţinerea unor cărţi de vizită de calitate. Ai eliminat intermediarii, ai eliminat timpul de aşteptare pentru vizualizarea şi aprobarea layout-ului. Ştii deja ce vrei şi cum trebuie să arate cărţile tale de vizită, ai citit recomandările noastre, te-ai asigurat că fişierele tale respectă condiţiile tehnice recomandate, deci poţi să treci la treabă!
Am lansat deocamdată versiunea beta a site-ului pentru că, oricât am testa, mai pot apărea probleme neprevăzute, pe care le vom remedia în timp cât mai scurt. În plus, avem deja idei noi de îmbunătăţire şi diversificare, pe care vom încerca să le implementăm în această fază.
Aşteptăm cu drag sugestiile voastre, inclusiv în comentariile la acest post. Ajutaţi-ne să-l creştem mare şi sănătos pe frăţiorul Agrafei! 🙂

Gabi Iancu
Project Manager
www.pucu.ro

Susţinem întreprinzătorii pe timp de criză

Mediul economic din ce în ce mai neprietenos ne face să chibzuim mult înainte de a face o nouă investiţie. Plata împrumuturilor contractate înainte de criză, presiunea clienţilor asupra preţurilor, creşterea costurilor la materia primă datorată cursului valutar, întreţinerea echipamentelor pe care le avem deja şi multe altele sunt toate provocări destul de mari în ultima perioadă.

La fel ca noi şi partenerii noştri întâmpină aceleaşi greutăţi. De aceea le înţelegem şi ne străduim să le depăşim împreună. Încercăm să găsim soluţii pentru orice buget, am relaxat termenele de plată clienţilor tradiţionali, am redus o parte din costurile de regie pentru a reduce preţurile, lucrăm mai multe ore suplimentare, toate astea pentru că ne dorim să trecem cu bine de această perioadă.

Să începi o afacere acum este cu adevărat o dovadă de curaj pentru că barierele care stau în calea visului tău pot fi extrem de greu de înlăturat. Din aceste motive avem un deosebit respect pentru cei care pornesc acum şi vrem să le venim în ajutor. Cum aproape în orice afacere este nevoie de cărţi de vizită, fiind poate primul şi cel mai la îndemână mod de promovare, ne-am gândit să oferim un discount substanţial, de –40%, pentru orice comandă din acest produs. Singura condiţie este ca designul şi factura să fie pentru o societate înfiinţată în 2009.

Aşadar, dacă ai pornit la drum anul acesta, noi îţi vom fi alături.

Mult succes!
Mihai Baciu

Te întrebi dacă preţurile noastre sunt bune? La fel ne-am întrebat şi noi.

Cartea de vizită este unul dintre produsele noastre principale. Avem un volum mare de comenzi, o logistică bine pusă la punct şi clienţi mulţumiţi. Cum în ultima perioadă preţurile în piaţa au început să sufere modificări semnificative şi dorind să reevaluăm poziţia noastră, am apelat la câţiva colaboratori pentru a efectua un studiu de piaţă. Mai jos aveţi graficul rezultat din acest studiu. Dacă doriţi să vă convingeţi de relevanţa lui, puteţi citi în continuare câteva detalii despre modul în care a fost obţinut.

Studiul a fost realizat pe un număr de 75 companii prezente pe internet şi alese în ordinea rezultatelor primite pe www.google.ro.

Toate aceste companii au fost contactate prin email cu intenţia de a comanda cărţi de vizită. Doar 55 din cele 75 contactate au răspuns cu oferta de preţ. Pentru că nu preţul este singurul criteriu de selectare a unui furnizor, studiul nostru a mers mai departe.

La 20% dintre aceşti furnizori (cei cu preţuri apropiate şi cei de la limita inferioară şi superioară a graficului) am comandat cărţi de vizită pentru că am dorit să comparăm şi calitatea produselor, a serviciilor, plus alţi indicatori gen notorietate, profesionalismul angajaţilor, viteza de reacţie, poziţionare geografică, servicii adiacente (grafică, livrare) etc.

Ulterior, aceşti indicatori ne-au ajutat în luarea unor decizii de îmbunătăţire a serviciilor şi a comunicării cu partenerii noştri. Ne bucurăm foarte mult că la studiul comparativ al preţurilor vs. calitatea produselor şi serviciilor am obţinut rezultate excelente.

Printre schimbările făcute în urma studiului punem enumera: sistemul online prin care clienţii pot vizualiza propunerile de grafică şi pot comunica “bun de tipar”, reţeaua de camere web instalate la sediu unde ne puteţi vedea live şi alte lucruri de care vă puteţi convinge doar lucrând cu noi.

Vă aşteptăm!
Mihai Baciu

De ce un blog agrafa.ro?

Pentru că dorim să comunicăm mai mult şi mai bine!

Credem că avem de arătat mai mult decât o listă de produse şi servicii. De aceea vrem să vă spunem mai multe despre noi şi încercăm totodată să interacţionăm cât mai mult cu voi. Aici o să prezentăm membri ai echipei Agrafa, o să scriem articole cu noutăţi şi sfaturi relevante din industrie şi o să ne “lăudăm” cu lucrurile frumoase si interesante pe care le facem. Veţi avea ocazia să comentaţi ce vă vom spune, o să puteţi să ne criticaţi sau, de ce nu?, să ne apreciaţi.

Program de lucru: 24 ore/zi, 7 zile/saptamana, 365 zile/an. 🙂

Mihai Baciu