Blog Sfaturi Oferă cadouri promoționale neașteptate

Oferă cadouri promoționale neașteptate

Despre cadourile promoționale potrivite am tot dezbătut, punctând faptul că ele trebuie să corespundă cu specificul companiei sau cu cel al campaniilor în care le folosim. Însă, se întâmplă adesea să rămânem în pană de idei și să ajungem să comandăm aceleași promoționale cu care ne-am obișnuit deja. Pixul, cana, brelocul sunt printre cele mai comandate obiecte promoționale personalizate pe care le primesc clienții sau consumatorii și, de multe ori, aceștia pot strânge colecții formate din aceleași obiecte promoționale personalizate diferit, în funcție de compania sau brandul de la care le-au primit.

Piața promoționalelor este extrem de ofertantă. Numai pe site-ul nostru găsești în acest moment peste 4.500 de obiecte promoționale, grupate pe categorii din care poți alege ceva neobișnuit pentru campaniile tale. Este adevărat că unul dintre motivele pentru care multe dintre promoționale nu sunt comandate este prețul de la care acestea pornesc. Însă, dacă tot depui efortul de a selecta și plăti un cadou promoțional, fă-l să devină o experiență neașteptată pentru cel care îl va primi. Cu toții știm senzația pe care o avem atunci când primim un cadou neaștepat, nu-i așa? Acest lucru se aplică și în cazul cadourilor promoționale din partea brandurilor sau a companiilor.

Dacă nu ai alocat o sumă importantă bugetului de marketing, te poți orienta tot către cele mai utilizate promoționale (pixuri, brelocuri, căni), însă asigură-te că vei folosi o grafică inedită în personalizare. Altfel, dacă oferi în mod repetat același pix, personalizat cu logo, oamenii se vor întreba dacă nu cumva acesta ți-a rămas din campaniile trecute. Nu uita, uneori și o grafică neașteptată poate transforma un produs promoțional banal într-unul wow.

La Agrafa Print găsești întotdeauna un consultant care să te ajute să alegi promoționale potrivite și neaștepate pentru campaniile tale. Putem propune selecții care să îndeplinească toate condițiile pe care le ai. Trebuie doar să ne dai câteva detalii despre campanie, iar noi te vom ajuta. Așteptăm ideile tale.

Cristina Aly
Corporate Account Manager

Materialele promoționale la început de an

Articolul Anterior

Cărți de vizită creative

Articolul Urmator