Materialele promoționale la început de an

Cu toții vrem ca afacerea să meargă din bine în mai bine, iar un nou an aduce multe oportunități de sporire a profitului. Și, știm prea bine că fără o doză suficientă de promovare afacerea nu poate crește. Să presupunem că deja ai stabilit strategia de marketing a anului următor și ai alocat un buget suficient pentru tot ce ai în plan, iată câteva hinturi despre ce nu trebuie să-ți lipsească din mixul de marketing.

Care sunt materialele de promovare pe care le utilizezi frecvent în afacerea ta?
Atât de frecvent că aproape nici nu le mai încadrezi în buhetul de marketing. Da, despre ele vorbim, despre instrumentele de marketing offline cum este cazul cărților de vizită, care nu lipsesc din buzunarul niciunui om de afaceri sau despre pliantele și flyerele care oferă informații suplimentare despre companie. Toate aceste obiecte fac parte din arsenalul permanent de marketing fără de care businessul nu poate trăi, de aceea ele sunt comandate regulat pe parcursul întregului an sau, la început de an, într-o cantitate mare, suficient ca aceasta să acopere consumul pentru tot anul. Avantajele comenzii la început de an sunt că nu vei mai avea grijă să plasezi comanda de reînnoire într-o perioadă în care companiile de print sunt foarte aglomerate.

Ce campanii promoționale dorești să desfășori anul acesta?
Bineînțeles, orice an vine cu noi ocazii a-ți spori afacerea. Pe lângă momentele cruciale din industria de promovare, triunghiul Valentine’s Day – 1 martie – 8 martie, fiecare anotimp reprezintă un nou prilej de promovare a afacerii tale sau de inițiere a unor campanii. Fie că vorbim de campanii legate de evenimente sau sărbători precum Paștele sau Crăciunul, fie că vorbim despre campanii cu premii în bani sau obiecte, pentru a comunica eficient aceste campanii vei avea nevoie de obiecte promoționale speciale pentru clienți, angajați sau partenerii de business.

De ce materiale promoționale ai nevoie pentru campaniile anului 2018?
Aici sunt mai mulți factori care trebuie luați în considerare. Dacă vorbim despre evenimente speciale, promoționalele trebuie să se încadreze în tematica evenimentului și, de ce nu, și în profilul businessului. De exemplu, dacă ai un business auto, pentru 1 martie poți oferi mărțișoare corporate decupate în forme de autovehicule. În campaniile de fidelizare poți oferi odorizante auto, iar în cele sezoniere, accesorii auto necesare în sezonul respectiv. Variabilele sunt infinite la fel și posibilitățile noastre de personalizare sau stocurile produselor promoționale. Trebuie doar să nu uiți să le incluzi și pe acestea în strategia și în bugetul anual de marketing.

Cristina Aly
Corporate Account Manager