Blog În fiecare zi, alese şi culese... La vremuri noi, logo-uri noi: schimbări de imagine în 2015

La vremuri noi, logo-uri noi: schimbări de imagine în 2015

Pentru a-şi menţine relevanţa, autenticitatea şi factorul de distincţie pe piaţă, multe branduri evită schimbările majore de nume sau imagine. Şi totuşi vine întotdeauna o vreme când acestea sunt nu doar favorabile, ci absolut necesare. În cazul afacerilor deja bine stabilite pe piaţă şi al brandurilor renumite, imaginea trebuie cu atât mai mult promovată. Iar această imagine este reprezentată de logo şi nume. Iată, în acest articol, care sunt brandurile care au considerat că au nevoie de o schimbare de imagine anul acesta şi au acţionat în consecinţă.

Sursă infografic: HubSpot

Sursă infografic: HubSpot

"Tussie-mussie” – o abordare romanticizată a butonilor

Articolul Anterior

3 dintre cele mai de-a dreptul creative postere

Articolul Urmator