Blog În fiecare zi, alese şi culese... Importanța obiectelor promoționale în consolidarea brandului (I)

Importanța obiectelor promoționale în consolidarea brandului (I)

Cum contribuie broșurile la dezvoltarea imaginii unei afaceri

29fa91559cefb6463fe142a70fe8a672

Un principiu de bază în dezvoltarea unui business este legat de atenția și energia investite în dezvoltarea imaginii acestuia. Ba mai mult, cei care nu și-au asumat din timp acest fapt riscă să ajungă la conducerea unor afaceri neprofitabile. E adevărat că strategiile de branding nu sunt la îndemâna oricui, dar în realitate lucrurile nu sunt chiar atât de complicate. Câteva elemente reprezentative care să vorbească în locul tău despre tot ceea ce reprezintă produsele sau serviciile firmei, pot cântări foarte mult în consolidarea imaginii acesteia.

Un instrument eficient în exprimarea identității brandului este broșura. De la temă, design și format, și până la informațiile pe care le conține, aceasta reflectă imaginea și profesionalismul afacerii tale. În timp ce cartea de vizită vorbește despre tine, broșura este oglinda business-ului tău.

6 detalii de care să ții cont în realizarea unei broșuri

Broșurile conțin detalii utile despre firmă și activitatea acesteia. În cele mai multe cazuri, funcționalitatea lor se aseamănă cu cea a cataloagelor de prezentare, întrucât informațiile furnizate prin intermediul acestora sunt valabile timp îndelungat. Din acest motiv, calitatea materialelor din care sunt realizate este foarte importantă. Spre deosebire de flyere sau pliante (pe care publicul le aruncă la scurt timp după primul contact), broșurile sunt păstrate pentru mai mult timp, formatul reprezentând un foarte mare avantaj. Cu cât se aseamănă mai mult cu cărțile sau revistele, cu atât cresc șansele ca informațiile pe care le conțin să fie atent analizate, păstrate și răspândite.

Design-ul broșurilor este un alt element foarte important. Coperta, încadrarea textului, imaginile și culorile utilizate sunt primele detalii cu care cititorul intră în contact. Armonia elementelor de compoziție și modul în care acestea reflectă identitatea brandului tău sunt factori decisivi în construirea imaginii. Dacă broșura nu este atractivă și ușor de parcurs, ea își pierde mare parte din funcționalitate.

Ultimele, dar poate cele mai importante, sunt detaliile privind organizarea conținutului. Titlurile, imaginile reprezentative, explicațiile și tabelele vor ușura procesul de parcurgere a informațiilor. Nu uita să inserezi în broșură datele de contact. Imediat după ce posibilii clienți sau colaboratori și-au format o imagine despre business-ul tău, e important să construiți o relație. Oferă-le posibilitatea de a iniția chiar ei comunicarea, oferindu-le numere de telefon, adrese de email și chiar linkuri către paginile din social media.

Cea mai nouă tehnologie DTG este acum la Agrafa Print

Articolul Anterior

Printul digital vs. tradițional: ce a marcat evoluția din domeniu

Articolul Urmator