Blog Diverse Gravura în producția publicitară (II)

Gravura în producția publicitară (II)

Una dintre cele mai importante invenții este laserul, iar el nu putea lipsi nici din activitățile de care noi ne ocupăm zi de zi, cele care țin de producție publicitară. Tehnologia decupării și gravării laser este prezentă și la Agrafa Print, fiind esențială în menținerea și depășirea standardelor în ceea ce privește personalizarea și producția diverselor obiecte promoționale.

Marcarea (gravarea) și decuparea laser au devenit extrem de populare odată cu evoluția pieței publicitare românești datorită preciziei și rapidității cu care utilajul execută lucrările dorite.
Dacă în articolul anterior am vorbit în general despre marcarea cu laser, punctând domeniile în care această metodă de personalizare este frecvent utilizată, acum este rândul să vorbim despre ceea ce știm noi să facem cel mai bine, materiale promoționale. Publicitatea este un domeniu cu provocări constante, iar materialele publicitare găsesc permanent căi de diversificare, fie în ceea ce privește producția, fie doar în ceea ce privește personalizarea. Gravura, ca metodă de personalizare pentru diverse materiale, spre deosebire de print, conferă materialului promoțional un aspect pretențios, clasic, atemporal.

Însă, același aparat de gravură, dotat cu tehnologie laser, poate produce de la zero materiale promoționale ca stencil-uri, matrițe de desen, litere volumetrice pentru logo-uri și sigle, trofee, ceasuri de perete, cutii și multe altele. Iar precizia laserului ne permite să realizăm tăieturi interne fine, așa cum este cazul cărților de vizită cu decupaj interior sau al broderiilor în piele.

În trendul personalizărilor: gravura

Articolul Anterior

Cum alegem suportul materialelor promoționale din carton

Articolul Urmator