Blog Sfaturi Cum desfășori o campanie tematică cu ajutorul obiectelor promoționale

Cum desfășori o campanie tematică cu ajutorul obiectelor promoționale

Sezonul festiv este unul dintre cele mai importante evenimente din calendarul de marketing. El reprezintă un prilej să desfășori promoții, concursuri și campanii de tip giveaway pentru a crește vânzările, a-ți demonstra valorile și a-ți răsplăti clienții și partenerii de afaceri. Știm că sărbătorile sunt printre cele mai solicitante perioade din an în ceea ce privește marketingul și vânzările și, probabil, te întrebi cu ce ai putea veni nou…iată câteva moduri în care să realizezi o astfel de campanie într-un mod original. Indiferent de sărbătoare, o campanie festivă este binevenită.

Targetează-ți clienții cu cadouri personalizate și recompense
Oamenii iubesc cadourile/ premiile care sunt relevante pentru dorințele și nevoile lor. Astfel, poți să-ți micro-targetezi campania de vânzări de sărbători cu cadouri personalizate în funcție de interesele publicului. Identifică diferite segmente ale publicului tău și împarte promoțiile create pentru aceste segmente. Stabilește niște categorii, apoi alege cadouri promoționale în funcție de interesele comune ale acestora.

Distribuie conținut festiv pentru a atrage atenția cumpărătorilor
În general, un sezon festiv ține destul de mult. Cele mai târzii pregătiri încep cu aproximativ o lună înainte de desfășurarea propriu-zisă a sărbătorii. Însă, chiar și dacă ești pe ultima sută de metri, poți crea un calendar festiv pe o perioadă de două săptămâni sau o lună, cu informații tematice despre sărbătoare sau cu sfaturi și idei pentru o atmosferă festivă cât mai plăcută. În caz că vrei să desfășori o astfel de acțiune, te sfătuim să o planifici atent pentru că este una de detaliu care necesită multă atenție din partea creativilor (copy&art) și în care orice greșeală poate da totul peste cap.

Crește vânzările printr-o campanie cu carduri de fidelizare sau cupoane promoționale direct din magazin
Desigur, fiecare campanie de marketing sezonier are propriile obiective specifice. În perioadele de vacanță poți crește vânzările sau (în funție de tipul de produs și/ sau în functie de vacanță) obiectivul ar putea fi să păstrezi volumul normal de vânzare. În aceste cazuri, recomandarea noastră este să derulezi o campanie promoțională direct în magazin. Împărte cupoane cu reduceri, eșantioane gratuite, carduri de fidelitate sau gratuități pentru a încuraja clienții să cheltuiască mai mult în magazinul tău, fizic sau online.

Arată-ți fața umană printr-un concurs caritabil
Desigur, sărbătorile nu sunt doar despre cadouri pentru clienții, ci reprezintă un moment în care reflectăm asupra a ceea ce datorăm altora și un moment în care suntem recunoscători pentru ce avem. Așa că este timpul să fii generos! Afișarea valorilor puternice ale brandului sau companiei tale poate îmbunătăți ceea ce gândesc clienții despre tine. Oferă participanților la evenimentul caritabil pe care îl organizezi cadouri personalizate prin care le mulțumești pentru participare.

Acum poți estima corect distribuția pe măsuri a tricourilor personalizate

Articolul Anterior

Cea mai nouă tehnologie DTG este acum la Agrafa Print

Articolul Urmator