Blog Sfaturi Cum alegem mapa în funcție de caracteristicile tehnice?

Cum alegem mapa în funcție de caracteristicile tehnice?

Unul dintre cele mai comandate produse la Agrafa Print este mapa. Rapid și ușor de realizat, mapa este, poate, unul dintre materialele nelipsite ale oamenilor de marketing datorită diverselor contexte în care ea poate fi utilizată. Mapele sunt instrumentul de marketing nelipsit din cadrul prezentărilor, conferințelor, ședințelor interne, pitch-urilor, workshop-urilor, târgurilor și suportul celorlaltor materiale de marketing în campaniile de informare.

Desigur că mapele pot fi realizate sub mai multe dimensiuni, însă cel mai des întâlnit este cel A4 deoarece permite susținerea atât a documentelor oficiale, imprimate pe coli cu această dimensiune, cât și a altor materiale de marketing (pliante, cărți de vizită, vouchere) utilizate în campanii sau în cadrul evenimentelor. În portofoliul nostru de produse, mapele A4 vin în două varainte: cu burduf și fără burduf. Mapele cu burduf (cotor) sunt destinate găzduirii unui număr mai mare de documente. De obicei, indiferent de tipul de mapă comandat, clienții optează pentru adăugarea unui buzunar interior deoarece acesta susține mai bine documentele și împiedică alunecarea lor din interiorul mapei. De asemenea, buzunarul interior poate găzdui și alte materiale de marketing ușor de rătăcit, precum cărțile de vizită, dar și mici cadouri promoționale (pixuri, brichete, brelocuri). O altă opțiune inovatoare pe care o putem adăuga mapei este notes-ul interior, în locul buzunarului, deoarece am observat tendința participanților de a-și lua notițe în cadrul sedințelor sau conferințelor la care participă.

Suportul pe care putem realiza acest produs poate fi cartonul mat sau lucios, dar și o gamă de cartoane speciale pentru cei care vor să iasă din tiparele tradiționale. Posibilitățile de finisare depind de preferințele fiecăruia, de la imprimare policromatică exterioară și interioară la plastifiere mată, lucioasă sau cu efect de catifea (soft touch) și chiar la adăugarea unor elemente distinctive precum folio sau holografice. Recomandăm ca finisările să fie alese în funcție de materialul suport pentru a nu încărca extrem de mult produsul finit.

În general, o comandă standard de mape este gata în aproximativ 2 zile lucrătoare, însă în funcție de metodele de personalizare alese, de cantitatea comandată și de lucrările în curs, timpul de producție poate varia. Ceea ce putem promite, cu siguranță, este că la final vei fi mulțumit de noile tale mape.

Mihai Baciu
CEO, Agrafa Print

Cum alegi obiectele promoționale în campanii?

Articolul Anterior

Când este cel mai bine să comanzi promoționale?

Articolul Urmator