Blog În fiecare zi, alese şi culese... Cum alegem cărțile de vizită – mic îndrumar pentru marii afaceriști (II)

Cum alegem cărțile de vizită – mic îndrumar pentru marii afaceriști (II)

Ne bucurăm de posibilitatea de a alege dintr-o gamă foarte variată de modele de cărți de vizită. Putem da frâu liber imaginației și putem să fim cât de creativi dorim. Dar știm care sunt toate aspectele cărora vrem să le dăm atenție? Ce alt detaliu trebuie luat în considerare pe lângă format și material?

carti vizita inovative

3.  Culoare – prima trăsătură de caracter

Plecăm, evident, de la variantele clasice, la îndemâna oricărui client: alb-negru sau color. În funcție de tipul de serviciu pe care vrem să îl promovăm, în funcție de bugetul alocat, vom lua această decizie. Nu este greu de închipuit că materialele promoționale realizate în culori vor fi mai ușor de reținut și de reperat.

Deși formatul și materialul sunt alese înaintea culorii, această caracteristică este cea care va avea cel mai mare impact asupra partenerilor de afaceri. Primul lucru pe care oricine îl observă este culoarea. Dincolo de clasicele nuanțe de alb, bej și crem, o culoare poate avea un impact vizual mai puternic și va face imaginea brandului mai memorabilă.

Dincolo de aspectul estetic, trebuie luată în considerare și latura practică a cărților de vizită colorate. Acestea vor ieși în evidență oricând și vor fi ușor de identificat chiar și într-un teanc de alte asemenea materiale de prezentare.

4. Font – coloana vertebrală

Dacă vă așteptați să vă hotărâți greu asupra culorii pe care o va avea cartea de vizită, în cazul în care domeniul în care activați vă lasă destul spațiu de manevră pentru a fi oricât de creativ, să vedeți de cât timp veți avea nevoie pentru a alege fontul!

Asemeni scrisului de mână, fontul pe care îl alegeți va fi unul dintre primele elemente după care puteți fi judecați de către cei atenți la fiecare detaliu. Un font prea pretențios poate duce cu gândul că nu oferiți servicii accesibile ca preț. Un font prea simplu poate duce cu gândul la faptul că nu dați destulă atenție detaliilor. Un font deosebit dar nepotrivit tipului de serviciu prestat, precum Harlow Solid Italic sau chiller pentru o grădiniță sau pentru un cabinet medical, poate dăuna afacerii întrucât nu este în ton cu modul în care firma este prezentată și percepută. Dacă, în schimb, un astfel de font este ales pentru un bar, pentru un magazin de închiriat costume, atunci succesul cărții de vizită este garantat.

 Zilnic ne confruntăm cu nenumărate alegeri atunci când vine vorba despre ceea ce ar fi mai indicat să ne reprezinte. Putem ieși în evidență printr-o prezență constantă, unitară, bine gândită. Odată identificat brandul, nișa, targetul, tonul general al comunicării și elementele vizuale distinctive după care compania noastră se identifică, putem lega toate aceste elemente de cele care duc la alegerea cărții de vizită perfecte. 

Cum alegem cărțile de vizită – mic îndrumar pentru marii afaceriști (I)

Articolul Anterior

De ce mai folosim cărțile de vizită?

Articolul Urmator