Blog În fiecare zi, alese şi culese... Cum alegem cărțile de vizită – mic îndrumar pentru marii afaceriști (I)

Cum alegem cărțile de vizită – mic îndrumar pentru marii afaceriști (I)

  Unul dintre cele mai atractive aspecte ale cărților de vizită constă în faptul că putem fi creativi în realizarea lor. Acestea sunt adaptabile și se pliază perfect nevoilor noastre de comunicare. Dar este oare această libertate de creație un lucru chiar atât de bun? Nu există anumite reguli pe care ar trebui să le respectăm pentru a ne asigura că ceea ce înmânăm potențialilor noștri parteneri de afaceri este un produs impecabil?

carte vizita inovativa 2

 Ca în orice alt aspect al business-ului, există o etichetă care trebuie respectată. Și chiar dacă la un nivel mai mic aceste aspecte sunt trecute cu vederea, cei care vor să aibă o prezență impecabilă pe piață trebuie să țină cont de:

  1. Format – primul pas în alegerea produsului ideal; impactul vizual

Plecând de la premisa greșită cum că aceste materiale de prezentare au una și aceeași forma dreptunghiulară, nu veți reuși niciodată să faceți impresie și să vă promovați în mod corespunzător. Aceste produse au forme diferite, în funcție de preferințe și de mesajul pe care doriți să îl transmiteți.

Există diferențe notabile în impactul pe care îl poate avea o carte de vizită cu colțuri rotunjite față de cel pe care îl poate avea un produs cu marginile normale. Totul depinde de tipul de afacere și de serviciul promovat.

Pentru un plus de distincție și pentru a arăta clienților că sunteți dispuși să faceți un mic efort pentru a ieși în față, puteți opta pentru formatul pliat care oferă posibilitatea de a oferi chiar mai multe informații. Puteți fi chiar și mai creativi de atât și puteți opta pentru dimensiuni diferite, precum cele mini.

2. Material – primul contact cu interlocutorul; impactul tactil

S-ar putea să nu dați mare atenție acestui aspect, dar senzația tactilă a interlocutorului după ce acesta a primit din mâna dumneavoastră o carte de vizită va fi asociată cu modul în care percepe serviciile pe care le oferiți. Un magazin de haine de lux ar putea să se vândă foarte bine cu ajutorul unor cărți plastifiate soft touch, pentru ca senzația tactilă plăcută să fie asociată cu materialele produselor din magazin.

Același lucru poate fi spus despre cărțile de vizită realizate pentru orice tip de afacere întrucât putem găsi un material pentru fiecare: din carton standard, din carton special, din carton multistrat, plastifiate/laminate, plastifiate soft touch, din plastic, din carton lăcuit, din carton decupat pe laser, și nu numai.

Alegerea materialului este la fel de importantă pentru cărțile de vizită precum este alegerea numelui companiei la început de drum. Dar mai sunt și alte aspecte ce pot defini identitatea printată a companiei dumneavoastră.

–         va urma –

Am reciclat 640 de kilograme de hârtie în 2 luni!

Articolul Anterior

Cum alegem cărțile de vizită – mic îndrumar pentru marii afaceriști (II)

Articolul Urmator