Blog În fiecare zi, alese şi culese... Ce opţiuni să NU alegi atunci când îţi realizezi cărţile de vizită

Ce opţiuni să NU alegi atunci când îţi realizezi cărţile de vizită

De mai bine de 16 ani, cărţile de vizită sunt produsele noastre de top ce ne asigură constant un volum mare de comenzi, clienţi mulţumiti şi din ce în ce mai multe recomandări. Experienţa echipei noastre şi pasiunea cu care realizăm aceste produse ne-au ajutat ca, în tot acest timp, să ne perfecţionăm şi să rămânem conectaţi la noile tendinţe, atât de pe piaţa locală cât şi de pe cea externă.

Şi pentru că tot suntem atât de pricepuţi, dorim să-ţi împărtăşim câteva dintre opţiunile pe care NU trebuie să le alegi, ce ţin de grafica, designul şi modalitatea de finisare a cărţilor de vizită, dacă îţi doreşti ca ele să fie atrăgătoare, memorabile, să te reprezinte şi să te pună în evidenţă de fiecare dată când le vei înmâna partenerilor de afaceri:

  • Evită să realizezi o grafică aglomerată în simboluri, texte şi imagini! O carte de vizită cât mai simplă, cu un design captivant, va fi mult mai impresionantă.
  • Renunţă la metoda clasică de finisare prin serigrafie (poleire, tipar folio) ce implică filme, matriţe, timp pentru reglarea maşinilor şi, evident, costuri ridicate. Datorită tehnologiei digitale UV de ultimă generaţie, Agrafa Print poate obţine detalii grafice complexe, rapid şi la costuri mult mai avantajoase.
  • Nu folosi prea multe culori aprinse, în special dacă elementele colorate astfel ocupă cea mai mare parte a layout-ului! De cele mai multe ori, cărţile de vizită stridente nu reuşesc să facă o impresie bună.
  • Evită cărţile de vizită obişnuite, care nu te pun în valoare suficient de bine, şi înlocuieşte-le cu noile cărţi de vizită ştanţate în diverse forme, vesele, pline de culoare, ce vor fi remarcate numaidecât!
  • Nu solicita cărţi de vizită cu dimensiuni mai mari de 90 x 55 mm! Acestea nu vor încăpea în portofel sau portcard şi vor ajuge să fie îndoite şi inestetice. În schimb, dacă ai nevoie de spaţiu suplimentar pentru mai multe informaţii, îţi recomandăm cărţile de vizită pliate, perfect tăiate şi suprapuse.
  • Dacă optezi pentru cărţile de vizită pe carton colorate în masă într-o nuanţă rece, nu folosi un font închis la culoare. Alege imprimarea cu alb, galben, auriu sau argintiu pentru a crea un contrast şi un aspect vizual cât mai clar.
  • Nu exagera cu imprimarea folio pe toată suprafaţa cărţilor de vizită! Alege doar câteva elemente de design pe care doreşti să le evidenţiezi, imprimându-le cu argintiu sau auriu. Vor fi mult mai atrăgătoare astfel.
  •  Nu combina imprimarea folio cu auriu împreună cu imprimarea folio cu argintiu! Alege o singură variantă pentru a te asigura de atractivitatea lor, imprimând întregul layout sau doar a unei părţi semnificative.
  • Nu oferi partenerilor de business cărţi de vizită îndoite, şifonate sau pătate, chiar dacă sunt ultimele care ţi-au mai rămas din întregul set. Foloseşte un portcard elegant, care le va păstra intacte, evitând din start posibilitatea de a transmite o imagine mai puţin favorabilă.
  • Nu lăsa informaţii importante de pe cărţile tale de vizită fără să le scoţi în evidenţă! Solicită cărţi de vizită în relief, cărţi de vizită letterpresss ori aplicarea unui lac selectiv pe slogan sau pe acele avantaje prezentate, care te diferenţiază de concurenţă.

Echipa Agrafa Print îţi stă la dispoziţie pentru a-ţi crea cele mai impresionante cărţi de vizită, având la bază stilul propriu sau imaginea companiei tale. Nu ezita să ne ceri informaţii şi mostre gratuite.

Interviu cu Mihai Baciu, Managing Director la Agrafa Print

Articolul Anterior

Tiparul digital – rapiditate şi eficienţă

Articolul Urmator