Blog Evenimente Câştigătorii concursului „Top 5 idei creative”, desfăşurat de Agrafa Print la Adfel 2012

Câştigătorii concursului „Top 5 idei creative”, desfăşurat de Agrafa Print la Adfel 2012

Agrafa Print a participat şi anul acesta la Adfel, atât ca partener cât şi ca brand. După cum probabil ştiţi, renumitul eveniment ce a avut loc în luna august pe terasa Fabrica este singurul festival de publicitate neconvenţională din România. Cu această ocazie, am organizat un concurs pentru toţi participanţii la Adfel, prin care i-am provocat să ne trimită pe e-mail cele mai creative propuneri de realizare a cărţilor sale de vizită.

Iniţial am anunţat că doar cinci participanţi se vor alege cu câte un set de 100 de cărţi de vizită realizate întocmai cerinţelor şi sugestiilor lor, însă ne-am decis să-l producem şi pe al şaselea, după ce am citit mailul de la Andrei Ţinu, care ne spunea cât de dezamăgit a fost de rezultatele concurenţilor noştri pe aceeaşi grafică. El şi-a dorit ceva simplu, exact ca semnătura din mail:

De la Adelina Butnaru am primit un fişier ce prezenta un desen interesant şi reprezentativ activităţii sale, pe care l-am selectat numaidecât printre câştigători!

H. Mihut ne-a scris că i-ar plăcea să aibă “cea mai classy carte de vizită văzută vreodată, negru mat, şi cu un imprimeu discret de genul vector flower, iar imprimeul să fie textil (adică să simţi textura când pui mâna în unele locuri) şi partea textilă să fie tot neagră.. ceva foarte discret…”

Mailul primit în ultima zi de concurs de la Cristina Fotache ne-a făcut să zâmbim! Nu multe cărţi de vizită sunt imprimate cu poze de la mare şi text ca al ei! 🙂

Şi imaginea pe care ne-a trimis-o Diana Barbu ne-a plăcut şi am decis să-i producem întocmai cărţile de vizită!

Iar Oana Both chiar ne-a surprins cu mesajul pe care ni l-a transmis:

Cărţile mele de vizită trebuie să fie perfecte. Aşa ca mine. Simple pentru o domnişoară care nu doreşte să ascundă prea mult în spatele unei împopoţoăari de machiaj dar nici prea simple încât să se creadă că n-am imaginaţie şi am păstrat o foaie albă. […] Trebuie să atragă atenţia atât viitorului colaborator pe care-l doresc cât şi domnişorului pe care vreau să-l agăţ făcând pe interesanta şi lăsându-i o carte de vizită. Cartea de vizită trebuie să spună <sună-mă ai nevoie de mine!>.

materialul nu trebuie să fie lucios: cele lucioase se şterg dacă stau prea mult prin buzunare

culoarea: trebuie să fie mată dar o culoare la care nu te aştepţi: turcoaz, cylan, lila, kaky. În degrade de la închis la deschis prin maxim 5 nuanţe de culoare.

forma: conica sau semicerc. Este o formă care va ridica sprâncene între toate dreptunghiurile şi pătratelele obişnuite

design: evantai. Desenul unui evantai, este un semn internaţional al feminităţii şi de câte ori cel căruia i-ai oferit o carte de vizită va vedea pe cineva cu un evantai în mână îşi va aminti <heh, aveam pe cineva cu o carte de vizită aşa!>

Pe fiecare paletă a evantaiului va fi numele, numărul de telefon, mailul, blogul & ocupaţia (dacă e cazul) scrise frumos cu un font drăgut. O domnişoară cu un evantai va atrage întotdeauna atenţia asupra ei, prin feminitate şi originalitate.”

Sperăm că ne-am apropiat cât mai mult de dorinţele câştigătorilor noştri şi că vor folosi cu plăcere noile cărţi de vizită! Cât despre concursuri, cu siguranţă vom mai organiza. Staţi pe aproape!

Cărţi de vizită cu efect garantat, pe suport din polipropilenă transparentă

Articolul Anterior

www.pucu.ro – cărţi de vizită cu autoservire

Articolul Urmator