Blog Diverse Când și cum utilizăm producția publicitară

Când și cum utilizăm producția publicitară

Industria de producție publicitară oferă posibilitatea companiilor și agențiilor de publicitate unui altfel de vehicul de comunicare pentru a ajunge la target. Producția publicitară nu se reduce doar la afișe, flyere și bannere, iar materialele promoționale sunt mai mult decât pixuri, șepci, tricouri și brichete personalizate. Producția publicitară oferă posibilitatea creativilor din industria marcom să-și materializeze ideile neconvenționale prin diferite materiale și mijloace convenționale folosite în promovare, dar și prin noi idei încă neexploatate de a rămâne în mintea consumatorului. Industria publicitară, mai exact, companiile de producție publicitară sunt cele care dețin tehnologia necesară pentru a pune în practică aceste idei.

Aproape toate materialele și obiectele care construiesc fizic o companie sau un brand sunt realizate în companii de producție publicitară. Spunem aproape toate, exceptându-le pe cele care sunt realizate de la zero de către artiști. În unele situații, chiar și pentru lucrările publicitare ale artiștilor sunt necesare unele materiale realizate tot de către noi, cum este cazul panourilor.

De la ambalajul sau eticheta ce însoțește produsul, până la standuri promoționale, litere volumetrice și billboarduri, totul este realizat în industria producției publicitare. Practic, orice material cu care intri în contact și care reprezintă un brand stă în sfera noastră de activitate. FMCG și retail-ul sunt două dintre cele mai angrenate categorii de business în producția publicitară deoarece ele realizează frecvent campanii la raft sau în magazin prin care să atragă vânzările. Pentru aceste campanii sunt necesare materiale promoționale de POSM (point of sale materials): suporturi plexiglas pentru broșuri, sisteme de informare pentru conferințe, showroom-uri, standuri expoziționale, urne din plexiglas, vitrine, desk-uri, Info board, leaflet display, acrilic displays, shelf linere-ele, wobblers, shelf talkers.

Produsele de signalistică de tip indoor print sunt alte instrumente realizate în companiile de producție publicitară, ele acoperă o gamă mai largă de afaceri. Literele volumetrice, casetele luminoase, tapetul personalizat, sunt doar câteva dintre metodele de promovare care atrag atenția publicului. Însă, poate cel mai eficient mijloc de promovare rămâne printul outdoor de mari dimensiuni deoarece transmite rapid un mesaj către un număr mare de oameni, indiferent de afacere.

Pentru a realiza lucrări de producție publicitară îmbinăm și utilizăm diverse tehnici și materiale ca să redăm întocmai ideea de promovare. În general, spunem că orice proiect de producție publicitară, indiferent de amploarea lui, este fezabil dacă este însoțit de o grafică bine pusă la punct și dacă respectă normele de siguranță.

Cristina Aly
Corporate Account Manager

Neconvențional în print și producție publicitară

Articolul Anterior

De ce avem nevoie de comunicare corporate

Articolul Urmator