CD-urile au reprezentat dintotdeauna o variantă eficientă cu ajutorul căreia să fie stocate digital informații vizuale, auditive sau combinații ale acestora. Și în prezent sunt obiecte promoționale destul de solicitate, mai ales în industriile care au arta ca liant principal. Astfel că reprezintă o metodă extrem de eficientă cu care să fie promovate lansări actuale. Avantajele de care dispun acestea sunt reprezentate de capacitatea mare de stocare, rapiditatea de lucru și multe altele.
La Agrafa Print realizăm diverse variante de CD-uri inscripționabile (re-writable), personalizate, care pot fi imprimate UV și lăcuite pe suprafața imprimată. Acestea sunt propuse în varianta de 118,2 mm diametru total și 22,5 mm diametrul zonei centrale neprintabile. La cererea, acestea pot fi ambalate individual în mai multe variante. Astfel că puteți opta fie pentru ambalarea în plic de hârtie sau carton imprimat policromie; carcasă din plastic nepersonalizată sau personalizată cu insert din hârtie imprimat policromie față; sau carcasă jewel din plastic nepersonalizată sau personalizată cu insert din hârtie imprimat policromie față/spate.
Pentru a vă asigura că dețineți control deplin asupra imaginii finale pe care o avea CD-ul, există posibilitatea ca fiecare client să își încarce un fișier cu propria grafică pe care o dorește tipărită pe acesta. În schimb, dacă nu doriți să beneficiați de această oportunitate, echipa noastră de specialiști se va ocupa în detaliu de acest aspect. În plus, pentru a ne asigura că suntem pe aceeași lungime de undă cu imaginea produsului final, puteți solicita în prealabil o mostră a acestuia. În acest mod, puteți analiza produsul în timp real și, dacă există un anumit aspect cu care nu sunteți pe deplin mulțumit, puteți comunica acest lucru, iar noi îl vom remedia în cel mai scurt timp, fără a risca să compromitem întreaga comandă sau să prelungim termenul de livrare stabilit inițial.
Prețurile pentru un astfel de produs se stabilesc în funcție de mai multe criterii în momentul în care este conturată cererea finală. Așadar, cel mai important indicator în acest sens este numărul de bucăți dorit, care, în cazul acesta pornește de la 20 bucăți, la care se adaugă și alte detalii pe care le-ați selectat în secțiunea de configurare produs, precum: diametrul, carcasa, metoda de imprimare sau alte cerințe suplimentare. Cu toate acestea, te asigurăm că în final costurile vor fi mai mult decât accesibile pentru orice tip de buget, iar calitatea materialelor realizate va atinge un nivel optim.
Tags:
cd-uri,
imprimate,
cd,
dvd,
cd personalizat,
dvd personalizat,
cd-uri/dvd-uri imprimate,
obiecte promotionale personalizate,
imprimare obiecte promotionale,
printare obiecte promotionale,
obiecte promotionale publicitare,
tipografie obiecte promotional,
produse promotionale inscriptionate,
articole publicitare personalizate,
obiecte de marketing personalizate,
printare obiecte de marketing,
materiale marketing,
sidi,
cduri personalizate,